گوهر خیراندیش: تصمیم گرفته بودم با تلویزیون همکاری نکنم!

«گوهر خیراندیش» بازیگر سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم گفت: مدتی بود که تصمیم گرفته بودم با تلویزیون همکاری نکنم آنهم به خاطر تایم  کاری طولانی که باید برای بازی در سریال‌ها می‌گذاشتم مخصوصا آثار مناسبتی که فشار کاری‌اش دوچندان است، تمرکز روی متن نیست و به صورت روز به روز متن‌ها به دست بازیگران می‌رسد و (عجله ای) همه اینها انرژی زیادی را از من می‌گرفت. علاوه بر اینها پرداختی‌های تلویزیون به موقع نبود و همه این مسائل دست به دست هم داد تا مدتی در این رسانه کار نکنم.

وی ادامه داد: زمانی که سامان مقدم از من دعوت به همکاری کرد با اینکه در فیلم سینمایی «مکس» بازی کرده بودم، خیلی خوشحال شدم که تلویزیون دوباره همکاری‌اش را با کارگردان‌های خوب سینما شروع کرده است. بعد از آن به این فکر کردم که در این شرایط وظیفه ما این است که سلیقه مردم را به سمت آثاری ببریم که مخاطبانمان به جای شبکه‌های ماهواره‌ای، تلویزیون خودمان را تماشا کنند.

خیراندیش با اشاره به نقشی که در این سریال دارد، افزود: من و خانواده‌ام در این کار به شدت با یکدیگر همبستگی داریم که این همبستگی می‌تواند الگویی برای سایر خانواده‌های مجاورمان که هر کدام از یک یا دو نفر تشکیل شده‌اند، باشد.

این بازیگر ادامه داد: سریال‌هایی که از شبکه‌های ترک زبان ماهواره‌ای پخش می‌شوند، بسیار سخیف و سطح پایین هستند. برای همین وقتی کارگردان و نویسنده‌های خودمان مشغول به کار می‌شوند،‌ خوشحال می‌شویم و این فرصت را غنیمت می‌شماریم. من هم وقتی متوجه شدم تلویزیون از این کارگردان‌ها استفاده کرده بسیار خوشحال شده و اعلام آمادگی کردم.

وی افزود:‌ قرار بود که در سریال «شمس العماره» مقدم نیز بازی کنم که به دلیل مشغله‌های من این اتفاق نیفتاد و این بار وقتی که به من پیشنهاد همکاری دادند، بسیار خوشحال شدم که دوباره با یک گروه و بازیگران خوب همکاری می‌کنم.

این بازیگر درباره فضای کاری سامان مقدم نیز بیان داشت: جنس طنزهای مقدم را دوست دارم مخصوصا آرامشی که پشت صحنه وجود دارد را بسیار دوست دارم و امیدوارم که مردم از دیدن این سریال لذت ببرند.

وی درباره ادامه دار شدن این سریال بعد از نوروز نیز گفت: ما دوست داریم که مخاطبان از ابتدای نوروز این سریال را تماشا کنند و اینطور نباشد که بعد از نوروز تازه بخواهیم مخاطبانمان را پیدا کنیم. بعد از تعطیلات نوروز که ضبط را شروع می‌کنیم، دیگر زمان زیادی برای هیچ کاری نداریم و به سرعت باید ضبط کنیم تا از پخش عقب نمانیم.

سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.