در ماه عسل دیشب چه اتفاقی افتاد؟

برنامه دیشب ماه عسل با میزبانی از یک خانم کارآفرین و همچنین دو خانمی که در فروشگاه خانم جعفری مشغول به کار هستند روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

در ابتدای این برنامه یک خانم مقابل دوربین قرار گرفت و توضیح داد که در عراق زندگی می‌کرده و دفتر وکالت داشته و همسرش نمایشگاه ماشین اما بچه آن‌ها را می‌دزدند و درخواست پول می‌کنند و سپس مجبور می‌شوند تمام دارایی خود را فروخته به پول تبدیل کنند تا بچه خود را آزاد کنند و بعد به ایران می‌آیند.

این خانم بعد از ورود به ایران به دنبال کار بوده که در یک فروشگاه مشغول کار می‌شود و در ابتدا خانم جعفری که صاحب فروشگاه بود به او یک میلیون 700 هزار تومان پول می‌دهد تا اجاره منزلش را بدهد و با خیال راحت زندگی کند.

در بخش دیگری از این برنامه یک خانم دیگر مقابل دوربین قرار گرفت و ضمن بیان کردن بخشی از مشکلات زندگی خود به این موضوع اشاره کرد که با کار کردن در فروشگاه خانم جعفری بسیاری از مشکلاتش برطرف شد.

در ادامه ماه عسل مشخص شد که خانم جعفری در فروشگاه خود خانم‌هایی را که در زندگی اشان مشکلاتی دارند را استخدام می‌کند و در شرایط فعلی 44 نفر در این فروشگاه مشغول به کار هستند.

در بخش پایانی ماه عسل خانم جعفری با احسان علیخانی به گفتگو نشست و به این نکته اشاره کرد که فعالیت‌های خیریه خود را از یک صندوق قرض‌الحسنه آغاز کرده و از این فروشگاه نیز برای خود هیچ درآمدی برنمی دارد بلکه همسرش همواره از او حمایت می‌کند.