محمدرضا گلزار: فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» کاری قابل ستایش است

محمدرضا گلزار بازیگر در کنار مردم به دیدن فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم » نشست و از مردم خواست تا فیلم را ببینند.
چهارمین اکران مردمی کارگر ساده نیازمندیم با حضور افتخاری محمدرضا گلزار و عوامل فیلم منوچهر هادی(کارگردان) ، بهرام افشاری(بازیگر) و سید ابراهیم عامریان (تهیه کننده) جمعه شب راس ساعت 23 در پردیس سینمایی مگامال با حضور جمع کثیری از طرفداران برگزار شد . در این اکران که به دلیل استقبال فوق العاده مردم طی 3 سانس تمدید شد عوامل فیلم با حضور در میان مردم پس از برگزاری دیدار مردمی و عکاسی با هواداران گفتگویی کوتاه با آنها داشتند.

محمدرضا گلزار در صحبت های خود ضمن اشاره به کم لطفی دوستان و هیئت داوران در جشنواره سال گذشته به این فیلم اشاره داشت: اتفاق هایی که شایسته این کار بود در جشنواره برایش رقم نخورد و مورد بی مهری دوستان قرار گرفت . گلزار در ادامه با تمجید از بازیگران و کارگردان فیلم ( منوچهر هادی) ضمن اعلام رضایت خود از فیلم از تمامی مردم برای دیدن این کار دعوت بعمل آورد.

کارگر ساده نیازمندیم جدید ترین اثر منوچهر هادی در سینما است که در جشنواره 35 نیز به نمایش در آمد . تهیه کنندگی این فیلم بر عهده سید ابراهیم عامریان می باشد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، ، فاطمه رستمی ، مهران احمدی و با معرفی روژین رحیمی طهرانی اشاره کرد. داستان فیلم اشاره ای به روزگار حال ما اشاره دارد که عده ای سعی دارند با پول همه چیز را برای خود کنند .