بازگشت زیبا بروفه با سریال «هاتف»

نعمت چگینی کارگردان تلویزیون در مورد سریال مناسبتی «هاتف» گفت: تصویربرداری سریال «هاتف» از اواخر تیر ماه از لوکیشن «ابراهیم» در منطقه دیباجی شمالی آغاز شده است که یکی از لوکیشن‌های اصلی کار است.

چگینی در مورد فیلم‌نامه‌ای که به دست خانم فروهیده نوشته شده است، افزود: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد و دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را در تقابل با خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند ... او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.

6

همچنین در مورد بازیگران سریال افزود: در این پروژه بازیگرانی چون حمید گودرزی، زیبا بروفه، شهرام قائدی، محمد فیلی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، کاظم بلوچی، محمد حاتمی، حشمت آرمیده، بهزاد خداویسی و سیدمهرداد ضیائی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند .

وی خاطرنشان کرد: سریال هاتف با مضمون عاشورا و حق‌طلبی برای پخش در ایام محرم سال 96 در حال تولید و آماده‌سازی است و این مجموعه تلویزیونی در 10 قسمت پنجاه دقیقه‌ای به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.

گفتنی است؛ تا به امروز 30 درصد کار تصویربرداری شده و در حال حاضر گروه در لوکیشن‌های منزل دانیال (حمید گودرزی) و ریحانه (زیبا بروفه) به تصویربرداری مشغول هستند.

5

در ادامه زیبا بروفه بازیگر این سریال در خصوص حضورش در این سریال اظهار داشت: من از اینکه در این سریال محرمی حضور دارم حس خوب و راحتی دارم. اصلی‌ترین شاخصه‌ای که حس و حالم را خوب می‌کرد حضور در کربلا و بازی در آنجا بود که زبانم از توصیفش قاصر است با تمام شرایط سخت کاری، آب و هوایی و امنیتی و مخالفت دوستان و اطرافیانم، خوشحالم که برای این نقش انتخاب شده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان طولانی است که به دلیل شرایط نامساعد تلویزیون از ایفای نقش خودداری کردم که امیدوارم این کار شروع دوباره و پرقدرتی برای من باشد.