«جای خالی ما» در میدان امام حسین(ع)

نمایش «جای خالی ما» به نویسندگی نفیسه بیدی و راحله قبادی و کارگردانی رضا راد در به مدت دو شب در میدان امام حسین (ع) به صورت محیطی میزبان مخاطبان است.

حسین میرزایی، تهیه‌کننده این نمایش در رابطه با اجرای محیطی اثر گفت: ««جای خالی ما» از هشتم مرداد ماه در تالار محراب روی صحنه رفت و شب گذشته آخرین اجرای این در این تالار انجام شد. از طرفی دیگر طی هماهنگی صورت گرفته با فرهنگسرای شهر و مدیریت این مجموعه برای بهره‌مندی مردم عزیز به صورت محیطی و رایگان از این اثر، امروز 21 مرداد و فردا 22 مرداد ماه اجرا می‌شود.»

وی تصریح کرد: «خوشبختانه دوره اجرایی خوبی را در تالار محراب با استقبال مخاطبان داشتیم و امیدوارم این استقبال در میدان امام حسین (ع) تداوم یابد؛ به هر حال آنچه که تلاش گروه بوده است به تفکر واداشتن مخاطب با استفاده از هنر تئاتر است.»

میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه جای خالی ما در اقتصاد کشور کجاست؟، اظهار داشت: «مصرف‌کننده‌ای که پوشاک برند می‌خرد، تولیدکننده ای که روی اجناس ایرانی مارک خارجی می‌زند، واردکننده‌ای که جنس بی‌کیفیت وارد می‌کند، مسئولی که خود از واردات نفع می‌برد و به فکر صفرهای حساب بانکیش است. واقعاً در این آشوب اتفاقات کدام یک مقصر اصلی شرایط اقتصادی هستند. در اصل نمایش «جای خالی ما» در حد توان خودش پاسخ این پرسش‌ها را به مخاطب می‌دهد.»

در نمایش «جای خالی ما» حسین میرزائیان، مسعود بهارلو، فریبا رسولی، صدف میرمحمدی، میلاد محمدزاده و آرمان صلحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین علی براتی، مشاور کارگردان، سعید صادقی، دستیار کارگردان و طراح صحنه، محراب محمدزاده، مدیر تولید، ، محمدعلی صفاریان، روابط عمومی، آصف جاودان‌فر، موسیقی، مهدی ابراهیمی، ساخت دکور، محمدرضا صالی، ساخت تیزر، حامد ایلخان، طراح پوستر و موسسه فرهنگی هنری راهین، مجری طرح این اثر هستند.

نمایش «جای خالی ما» 21 و 22 مرداد ماه ساعت 19 در محوطه میدان امام حسین (ع) روی صحنه می‌رود.