عکس العمل آقای بازیگر به اختلاف دو پیشکسوت سینما

کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص اختلافات بوجود آمده میان برخی هنرمندان درباره دو چهره بزرگ سینمایی ایران گفت: وقتی دو دوست از همدیگر ناراحت می‌شوند باید میانه آنها را گرفت نه اینکه آتش را شعله‌ور کرد. حال این دو دوست دو تن از بزرگترین بازیگران سینمای ایران هستند و همین عامل باعث می شود تا ما در حرف های که می‌زنیم بسیار دقت کنیم.

کوروش تهامی

بازیگر فیلم "آشوب" در همین راستا ادامه داد: استاد جمشید مشایخی و انتظامی دو بزرگوار سینمای ایران هستند و جایگاه ثابت شده دارند و جزو محبوب‌ترین و پیشکسوت‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران هستند. اگر گله‌هایی نسبت به هم دارند ما هنوز در جایگاهی نیستیم که درباره آن گله گذاری نظری بدهیم. چون آنها رتبه‌شانخودشان مشخص است، با هم سالها کار کرده‌اند و سینمای ایران مدیون این دو تن است پس نباید میان ناراحتی بزرگان وارد شویم.

وی در مورد دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن منتقدین سینمای ایران تاکید کرد: جشن منتقدین یکی از مهم ترین جشن‌های سینمایی ما بوده و هست. در این جشن کسانی که به معنای واقعی صاحب نظر هستند رای می‌دهند و من خیلی خوشحالم که اولین جایزه سینمایی ام را از جشن منتقدین گرفتم. خوشحالم که این نقش بالاخره دیده شد.

کوروش تهامی

وی با اشاره با انگیزه بخش بودن اولین جایزه سینمایی‌اش اضافه کرد: سینما برای من همیشه جدی بوده و هست و این نیست که این جایزه سقف خواسته های من باشد. همیشه سعی کرده ام با وسواس نقش هایم را انتخاب کنم و این جایزه باعث شد تا این وسواس دو چندان شود. فیلم رگ خواب نقطه عطفی در کارنامه کاری من خواهد بود و همین باعث شده حواسم را از این به بعد بیشتر و بهتر جمع کنم.

تهامی با اشاره به ادامه فعالیت های خود در عرصه بازیگری و حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد: به تازگی قرارداد بازی در فیلم سینمایی بالن به کارگردانی مسعود تکاور را پذیرفته‌ام و به زودی جلوی دوربین خواهم رفت. داستان فیلم سینمایی "بالن" به جوانانی می‌پردازد که می‌خواهند یک شبه ره صدساله را طی کنند اما حوادث بی‌شماری در مسیر آنها قرار می‌گیرد. این فیلم برای جشنواره فیلم فجر آماده شده و من امیدوار اتفاقات خوب سینمایی برای این فیلم هستم.