چهره متفاوت و جالب  آقای بازیگر/عکس
حبیب دهقان نسب مقابل دوربین سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان رفت.

تصویر برداری این سریال وارد سومین ماه شده است و در تازه‌ترین مرحله ساخت سریال «از یادها رفته» حبیب دهقان نسب جلوی دوربین رفت.

حبیب دهقان نسب در این سریال نقش فردی به نام اتابک را بازی می‌کند. اتابک شخصیتی است که تحت حمایت خواهرش به مدارج اداری و حکومتی رسیده است و در یک فرصت مغتنم چهره دو رو و خطرناک خود را نشان می‌دهد.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی به جمع این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفتند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود.

عوامل سریال از یادها رفته عبارتند از نویسنده فیلمنامه: حامد افضلی و رویا خسرونجدی، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، صدابردار: محمود سماک باشی، مدیرچهره پردازی : مهین نویدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: شوکا زند باف، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه‌ای: علی زادمهر و...