"نفس شیرین" هفته آینده تمام می‌شود

داریوش بابائیان تهیه کننده سریال "نفس شیرین" درباره استقبال از سریال محرمی "نفس شیرین" گفت: شاهد استقبال بسیار خوبی برای سریال "نفس شیرین" به ویژه در قسمت‌های پخش شده  در دهه اول ماه محرم از سوی مخاطبان بوده‌ایم.

وی افزود: سازمان بهداشت و به ویژه انجمن اهدای عضو از ما تشکر زیادی کرده‌اند و پیش‌بینی می شود  بازتاب ها با ادامه پخش سریال بیشتر شود.

نفس شیرین

بابائیان درباره وضعیت تولید اثر اظهار کرد: مدت زیادی از ضبط کار سپری شده است و در حال حاضری کاری در بخش تولید سریال به شکل روتین نداریم و پخش "نفس شیرین" هفته آ‌ینده به اتمام می رسد.

این تهیه کننده درباره پیام این سریال برای مخاطبان در ایام سوگواری اباعبدالله (ع) بیان کرد: اهدای عضو پیام اصلی "نفس شیرین" است که آدم‌های زیادی را به اهدای عضو تشویق می‌کند تا در این راه قدم بردارند.

بابائیان درباره تهیه کنندگی دراین حوزه و ادامه فعالیت خود تاکید کرد: اعتقاد به ساخت کار  در خصوص اهدای عضو دارم و خود نیز عضو انجمن اهدای عضو شده‌ام.

این تهیه کننده در خصوص حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد:در حال حاضر اثری در دست تولید برای جشنواره فیلم فجر امسال ندارم و حضورم در این جشواره هنوز قطعی نیست.