«رنج پنهان» سریال دهه فجری

رضا جودی که سریال «لیسانه ها۲» را بعد از ماه صفر برای پخش از شبکه سه آماده نمایش دارد این روزها مشغول تصویربرداری سریالی است که قصه آن در بستر دهه پنجاه می گذرد.

این سریال که قرار است برای پخش در ایام دهه فجر سال جاری آماده شود کار خود را در لوکیشنی در محمودیه تهران آغاز کرده و  قرار است عوامل برای گرفتن برخی سکانس ها در روزهای آینده راهی شهر قزوین شوند. «رنج پنهان» در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید خواهد شد و بازیگرانی که در لوکیشن محمودیه تهران جلو دوربین رفتند عبارتند از: قطب الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، فرشید زارعی فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری، نسرین نکیسا، رویا اسکندانی.

در خلاصه داستان آماده است: در سال ۵۳ مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی آشوبد. بحران آن سال ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده ای می کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد می کند.

عوامل این سریال عبارتند از تهیه کننده: رضا جودی، مدیر تولید: بهرام جلالی، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، فیلمنامه: حسین تراب نژاد، مهدی حمزه و براساس طرحی از حمیدرضا سبحانی نژاد، کارگردان: بیژن میرباقری، دستیار یک و برنامه ریز: سید علی هاشمی، مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، تصویربردار: ناصر بیگ زاده، طراح صحنه: بهزاد جعفری، دستیار طراح صحنه: بهنام جعفری، طراح لباس: مرجان گلزار، طراحان گریم: احسان روناسی، شیوا پاک نیت، صدابردار: فرخ فدایی، تدوین: آریا اردستانی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی.