بازیگر معروف "سریال بازی تاج و تخت"را بهتر بشناسید/عکس

کیت هرینگتون 26 دسامبر 1986 در محله آکتون شهر لندن در خانواده‌ای هنری به دنیا آمد. مادرش «دبورا جین» سال‌ها در لندن به نمایشنامه‌نویسی مشغول بود و پدرش «ریچارد هرینگتون» یکی از بزرگترین تاجران انگلستان بود. 

بازیگر نقش جان اسنو را بیشتر بشناسید+ تصاویر

 کیت دوران تحصیلات ابتدایی را در مدرسه SOUTHFIELD بین سال‌های 1992–1998 گذراند و دوران دبیرستان را نیز در مدرسه Chantra تا سال 2003 پشت سر گذاشت.

کیت هرینگتون پیش از اینکه هنرپیشه شود قصد داشت، در حرفه خبرنگاری تحصیل و کار کند. با این حال شرکت در تئاترهای مدرسه که برای او جوایزی در برداشت وی را به سمت تحصیل و کار در رشته بازیگری سوق داد.

 

آغاز فعالیت هنری بازیگر نقش جان اسنو

سال 2011 نقطه عطفی در زندگی هنری این بازیگر هالیوودی محسوب می‌شود. درست در همین سال بود که جیسون لاتینو برای بازی ویدئویی «بازی تاج و تخت» از هرینگتون دعوت کرد و پس از آن وی در نقش «جان اسنو» به یکی از معروف‌ترین بازیگران سریال مبدل شد.

 بازیگر نقش جان اسنو را بیشتر بشناسید+ تصاویر

وی نخستین بار در سال 2012 با حضور در فیلم سه بعدی «تپه خاموش» وارد عرصه بازیگری شد و تنها دو سال بعد در فیلم حماسی «پمپئی» توانایی‌های خود در سینما را به رخ همگان کشید.

هرینگتون تاکنون دوازده بار برای نقش‌آفرینی در سریال «بازی تاج و تخت» نامزد دریافت جوایز گوناگون شده و توانسته است، دو بار این جایزه را از آن خود نماید. 

بازیگر نقش جان اسنو / جان اسنو را بیشتر بشناسید

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به سایلنت هیل: مکاشفات، پمپئی و سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد. او با بازی در نقش جان اسنو به شهرت رسید.

بازیگر نقش جان اسنو می‌گوید که برای قبول کردن نقش‌ خود در ندای وظیفه، حتی نیازی به فکر کردن هم نداشت. او می‌گوید که ندای وظیفه بزرگ‌ترین مجموعه‌ بازی در دنیاست. هرینگتون علاقه‌ی زیادی به فضا دارد و تا به امروز نقش ضدقهرمان را برعهده نگرفته بود.

بازیگر نقش جان اسنو را بیشتر بشناسید+ تصاویر

 

ماجرای ازدواج بازیگر نقش جان اسنو

کیت هرینگتون و رز لزلی، هنرپیشه‌های سریال «بازی تاج و تخت (Game of Thrones)» به صورت سنتی و از طریق روزنامه تایمز لندن نامزدی خود را رسماً به آشنایان و علاقه‌مندانشان اعلام کردند.

کیت هرینگتون نقش جان اسنو و رز لزلی نقش ایگریت را در بازی تاج و تخت بازی می‌کنند. این دو بازیگر ۳۰ ساله بریتانیایی نه تنها در دنیای واقعی بلکه دراین سریال نیز نقش عاشق و معشوق را بازی می‌کنند.

کیت هرینگتون و رز لزلی در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری این سریال با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۶ نامزدی خود را رسماً اعلام کردند. 

بازیگر نقش جان اسنو را بیشتر بشناسید+ تصاویر

رز لزلی از نسل نجیب‌زادگان اسکاتلندی است و در قلعه‌ای در آبردین‌شایر در اسکاتلند متولد و رشد کرده است. وی که فارغ‌التحصیل رشته هنر است، بازیگری را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد.