چند خبر کوتاه از برنامه‌های اربعینی تلویزیون
برنامه «اینجا خانه من است» کاری از پخش شبکه یک است که در آن دلدادگان امام حسین(ع) که از اقصی نقاط جهان دل به عشق یار گره زده اند و در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند به تصویر کشیده شده است. اینجا خانه من است امروز 15 آبان حوالی ساعت 16:20 از شبکه یک پخش می شود.
 
روایت سفر روستاییان آرزومند به کربلا در مجموعه در امتداد فلق
 
در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مجموعه در امتداد فلق امروز روایتگر اعزام عاشقانه روستاییانی است که با پا نهادن به سفر به کربلا، به آرزوی دیرینه خود رسیدند.
برنامه امروز به کاروان عظیمی از روستاییان محله قلایی آبپخش استان بوشهر که راهی کربلا شدند می‌پردازد. این قسمت از مجموعه در امتداد فلق که علیرضا اکرمی تدوینگر آن است را جواد مزدآبادی کارگردانی کرده.
مجموعه در امتداد فلق به تهیه کنندگی مهران رستمی کار مشترکی از شبکه یک سیما و سازمانم تیلیغات اسلامی است که امروز ساعت 16:30 روی آنتن خواهد رفت.

گزارشی از حضور سپاه در کربلا
برنامه این هفته سپاه درباره خدمات رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زائرین کربلا معلی در مرز مهران است. در این برنامه که حدود ساعت 45 :14 دقیقه پخش می شود، سردار حسینی فرمانده سپاه ایلام وجمعی از خادمین اباعبدالله حسین (ع) را می بینیم که مشغول خدمت رسانی به زائران پیاده امام حسین علیه السلام  هستند.
این برنامه کاری از گروه تلویزیونی سپاه است که یک هفته درمیان حدود ساعت 45 : 14 از شبکه یک پخش می شود.