نیم نگاهی به سریال «روزهای بهتر»

احمد زالی تهیه کننده سریال تلویزیونی «روزهای بهتر» درباره بازخوردها و معیارهای کارگردانی این سریال گفت: با توجه به بازخورد خوبی که از مردم گرفتم و بنا به تصمیم مدیران سازمان، احتمال اینکه ساخت اپیزودهای جدید را در دست بگیرم، وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ما امروز شاهد مخاطبانی هستیم که قصه های کوتاه با زمان بندی کم را به سریال های 90 قسمتی ترجیح می دهند و به دنبال جذابیت و تازگی در قصه ها هستند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» اظهار کرد: در روند تولید «روزهای بهتر» با کارگردان های بسیاری همراه بودیم، که همین انتخاب و تعدد کارگردان کار تولید را برای ما سخت می کرد، چرا که هم لوکیشن و هم گروه کارگردانی و بازیگر تفاوت پیدا می کرد.

زالی درباره معیارهای انتخاب کارگردان برای اپیزودهای مختلف سریال «روزهای بهتر» توضیح داد: آشنا شدن با فضای کارگردان ها و سلیقه های گوناگون، کار دشواری است، اما سعی شده، کارگردان هایی را انتخاب کنیم که در وهله اول کم تجربه نباشند و سپس در کارنامه کاری خود ساخت یک فیلم بلند را تجربه کرده باشند.

وی با بیان اینکه در «روزهای بهتر» فرصت را به جوان ها داده ایم، ادامه داد: کارگردان اولی، به آن معنی که بار اولشان باشد، فیلم می سازند، نداشتیم، اما با کارگردان های بسیاری همراه بودیم که اولین تجربه سریال سازی را کسب کردند.

زالی در پایان با اشاره به نظر مثبت مخاطبان، درباره بازخورد این مجموعه تلویزیونی گفت: با توجه به نظر مخاطبان تلویزیون و آمار مرکز نظرسنجی سازمان، فکر می کنم نمره قبولی را در این پروژه گرفته باشیم.