با جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا آشنا شوید/تصاویر

استیون اسپیلبرگ در فیلم جدیدش «پست» (The Post) تام هنکس و مریل استریپ را برای اولین بار کنار هم آورده است. این فیلم درام درباره تلاش های واشینگتن پست و نیویورک تایمز برای فاش کردن مدارک پنتاگون در طول جنگ ویتنام است. استریپ نقش کاترین گراهام از روزنامه پست را بازی می کند که اولین ناشر زن یک روزنامه بزرگ و مهم آمریکایی بود و هنکس در نقش بن بردلی، دبیر روزنامه تایمز بازی کرده است. دیگر بازیگران این فیلم قوی عبارتند از الیسون بری، کری کون، دیوید کراس، بروس گرینوود، تریسی لتس، باب ادنکرک، سارا پلسون، جسی پلمونس، متیو ریس، مایکل استالبارگ، بردلی ویتفورد و زک وودز. فیلم «پست» روز 22 دسامبر 2017 در چند سینمای محدود اکران شده و روز 12 ژانویه 2018 در سطح جهانی به اکران در خواهد آمد.

 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)
 
گیرمو دل تورو در جشنواره فیلم ونیز، برای فیلم اوریجینال «شکل آب» (The Shape of Water) که ونسا تیلور در نوشتن آن به او کمک کرده، برنده جایزه خرس طلایی شد. داستان آن در آمریکا در سال 1963 اتفاق می افتد و سالی هاکینز در نقش الیزا ایفای نقش کرده، زنی لال که با موجودی در یک آزمایشگاه دولتی محافظت شده ارتباط برقرار می کند. اوکتاویا اسپنسر، مایکل شنون، مایکل استالبارگ و ریچارد جنکینز در این فیلم که قرار است اول دسامبر ابتدا در نیویورک و سپس در کل کشورها به اکران عمومی درآید، نقش آفرینی کرده اند.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)
 
ریچل مک‌آدامز، جیسون بیتمن و کایل چندلر در فیلم کمدی «شب بازی» (Game Night) وارد یک پارتی مخفیانه قتل می شوند که از کنترل خارج می شود. جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلداستاین کارگردانان این فیلم هستند که قرار است دوم مارس 2018 به اکران عمومی درآید و جسی پلمونس، شارون هورگان، بیلی مگنوسن، چلسی پرتی، مایکل سی. هال، لامورن موریس و دنی هیوستون نیز در آن ایفای نقش نموده اند.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)
 
سری فیلم های «پنجاه طیف خاکستری» با دنباله سوم یعنی «پنجاه سایه آزاد شده» (Fifty Shades Freed) به پایان می رسد که قرار است نهم فوریه 2018 اکران آن آغاز شود. جیمی دورنان و داکوتا جانسون در نقش های کریستین گری و آناستازیا استیل بازمی گردند. این دو که حالا به تازگی ازدواج کرده اند و می خواهند در کمال آرامش و خوشبختی باقی عمرشان را با هم سپری کنند، با تهدیدهای تازه ای روبرو می شوند که خوشبختی شان را به خطر می اندازد. جیمز فولی، کارگردان دنباله دوم، کارگردان این دنباله نیز هست و کیم بسینگر، ریتا اورا و مارسیا گی هاردن را نیز در نقش های قبلی خود خواهیم دید.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)
 
این جمعه شاهد شروع اکران فیلم «شب تنها در ساحل» (On the Beach at Night Alone) ساخته هونگ سانگ-سو (نویسنده و کارگردان) هستیم که در جشنواره های امسال به نمایش در آمد. پس از موفقیت فیلم قبلی اش از نگاه منتقدین، این نویسنده/کارگردان داستانی شخصی با بازی کیم مین-هی (برنده جایزه بهترین هنرپیشه زن جشنواره برلین) روایت می کند که در نقش هنرپیشه زن مشهوری ظاهر شده که با پایان یافتن رابطه اش با یک کارگردان متأهل سر و کله می زند. داستانی که موازی با رابطه واقعی بین هونگ و کیم رخ می دهد. نقدهای اولیه از این فیلم عالی بوده اند.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)
 
نقدهای اولیه در مورد فیلم انیمیشن «کوکو» (Coco) ساخته پیکسار بسیار خوب بوده اند. این فیلم که قرار است 22 نوامبر اکران شود به کارگردانی لی انکریچ و ادریان مولینا، داستان میگوئل (با صداپیشگی آنتونی گونزالز) را به تصویر می کشد که عاشق موسیقی است و او و سگش دانته وارد سرزمین مردگان می شوند و تلاش می کنند تا ممنوعیت موسیقی که نسل های قبل در خانواده اش گذاشته شده بود را برداشته و به خانه بازگردند. دیگر صداپیشگان این انیمیشن عبارتند از بنجامین برت، گائل گارسیا برنال، ادوارد جیمز الموس و چیچ مارین.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)
 
«مرد اولیه» (Early Man) یک کمدی پیش از تاریخ از نیک پارک، سازنده فیلم های «شان گوسفند»، «والاس و گرومیت: نفرین خرگوشینه» و «فرار مرغی» است. این فیلم که در دوران اولیه ظهور انسان ها اتفاق می افتد داستان داگ، یک غارنشین شجاع (ادی ردمین) و بهترین دوستش هاگناب را روایت می کند که قبیله خود را برای مبارزه با لرد نوث (تام هیدلستون) و شهر دوران برنزش بسیج می کنند. این فیلم قرار است 16 فوریه 2018 به نمایش عمومی درآید.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (66)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    22 فیلم نامزد اسکار امسال برای بهترین فیلم معرفی شدند.

•    ریان جانسون، نویسنده-کارگردان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) قرار است یک سه گانه جدید از جنگ ستارگان بسازد که از حماسه اسکای واکر داستان جداگانه ای خواهد داشت. وی

نویسندگی و کارگردانی دنباله اول را به عهده خواهد داشت. (منبع: StarWars.com)

•    پس از گزارش نیویورک تایمز مبنی بر اتهامات رفتار نادرست جنسی علیه لوئی سی. کی.، ارکارد پخش فیلم جدید این کمدین تحت عنوان «دوستت دارم بابا» (I Love You, Daddy) که قرار بود این جمعه اکرانش آغاز شود را لغو کرد. (منبع: Variety)

•    کریستوفر پلامر قرار است جایگزین کوین اسپیسی در فیلم «همه پول های دنیا» (All the Money in the World) ساخته ریدلی اسکات شود. این کارگردان قرار است صحنه هایی که اسپیسی در آنها بازی کرده بود را دوباره فیلمبرداری کند و سعی کند تاریخ پخش 22 دسامبر را نگه دارد، با آنکه این فیلم دیگر برای گلدن گلوب یا دیگر جوایز ساخته نخواهد شد. اسپیسی 8 تا 10 روز در این فیلم کار کرده بود. (منبع: Deadline)

•    کاراکتر بلک آدام با بازی دواین جانسون قرار است در فیلم «جوخه انتحار 2» (Suicide Squad 2) معرفی شود که یک شرور است. (منبع: TheWrap)

•    ساندرا بولاک قرار است نقش سناتور ایالت دمکراتیک تگزاس را بازی کند. فیلم «بگذارید حرف بزند» (Let Her Speak) فیلم درامی درباره سخنرانی 13 ساعته وندی دیویس در مورد حقوق تولیدمثل در تگزاس است. (منبع: Deadline)

•    اولین تجربه کارگردانی مایکل بی. جردن (بازیگر) اقتباسی از رمان دیوید بارکلی مور با عنوان «ستاره های زیر پای ما» (The Stars Beneath Our Feet) است. (منبع: THR)

•    کارگردان و نویسنده «کونگ، جزیره جمجمه» جردن ووت-رابرتز و درک کانلی قرار است در فیلم اقتباسی Metal Gear Solid از سونی، همکاری داشته باشند. (منبع: Variety)

•    راسل کرو، نیکولاس هولت و جورج مک‌کی قرار است در فیلم «تاریخچه واقعی دار و دسته کلی» (True History of the Kelly Gang) ساخته جاستین کرزل نقش آفرینی کنند. (منبع: THR)