«به کودکان شلیک نکنید» فیلمی اکشن و دراماتیک

سید سعید سیدزاده تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «به کودکان شلیک نکنید» گفت: در این مدتی که در تکاپوی شروع ساخت این اثر بودیم، انسیه شاه حسینی  بازنویسی جدی و اساسی روی فیلمنامه انجام داد که به شدت مورد رضایت من و خودش قرار گرفته است. از طرفی دوستانی اهل فن نیز فیلمنامه را مطالعه کردند و برای آن ها نیز رضایت بخش بود.

 وی افزود: هم اکنون در حال مذاکره برای فراهم آوردن بهترین شرایط پشتیبانی هستیم، چون این فیلم از لحاظ تولید اثری سنگین و البته قابل تامل در حوزه مقاومت است.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم فیلمی آبرومند، تمام و کمال و به معنای واقعی فاخر تولید کنیم. البته به عنوان تهیه کننده فکر می کنم می توانم سرم را بالا بگیرم، چون فیلم محتوا و ارزش های لازم (که نیاز جامعه برای شناساندن مظلومیت مردم دنیا و ظلم  برخی ابرقدرت ها  است) و همچنین قدرت  جذب مخاطب گسترده  را دارد.

 سیدزاده در پایان خاطر نشان کرد: «به کودکان شلیک نکنید» اثری با چارچوب سینمایی محکم، اکشن و دراماتیک است که قصه، شرایط یک کار خوب را برای کارگردان فراهم کرده است و کارگردان تمام تلاشش را در این زمینه انجام خواهد داد.

 گفتنی است فیلم «به کودکان شلیک نکنید» به تهیه کنندگی سید سعید سیدزاده و کارگردانی انسیه شاه حسینی تولید خواهد شد.