جدیدترین خبرها از سریال "رنج پنهان" /عکس

رضا جودی تهیه کننده سریال "رنج پنهان" درباره آخرین مراحل تولید این سریال گفت: 25 درصد از مراحل تولید سریال "رنچ پنهان" را پشت سر گذاشته ایم و فیلمبرداری از فردا در ساختمان ساواک آغاز می شود و بهنام تشکر در این مرحله به عنوان بازجوی ساواک حضور دارد. 

وی افزود: تدوین و صداگذاری این سریال همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است و 25 درصد از امور فنی پروژه نیز تا امروز انجام شده است.

این تهیه کننده درباره بازیگران "رنج پنهان" اظهار کرد: کریم امینی، علی غلامی، مهدی سقا، مهربانو باطبی، سونیا اسماعیلی، جواد زیتونی، فرهاد روشن، مهران میرزایی، علی شجاع، مهرزاد حسینی، پانته‌آ میرفصیحی و بهنام تشکر از بازیگران جدیدی هستند که تا کنون جلوی دوربین رفته اند.

جودی ادامه داد: قرار است بازیگران جدید به سریال "رنج پنهان" اضافه شوند تا این اثر با حضور بازیگران جدید در کنار بازیگران پیشین ضبط خود را ادامه دهد. 

وی خاطر نشان کرد: در تیم تولید سریال "رنج پنهان" تعامل عوامل با هم بسیار خوب است و این انسجام و تعامل خوب در پیشبرد مراحل تولید نیز تاثیر خوبی گذاشته است. 

گفتنی است؛ سریال "رنج پنهان" به قصه چند دانشجو می پردازد و همزمان تصویری از گروه های مبارز و مسلح در زمان شاه به نمایش می گذارد. سال ۵۳ مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی آشوبد. بحران آن سال ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده ای می کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند.

"رنج پنهان" در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای ایام دهه فجر تولید می شود.

 

رنج پنهان

دیگر عوامل این سریال عبارتند از : تهیه کننده: رضا جودی، کارگردان: بیژن میر باقری، مدیر تولید: بهرام جلالی، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، فیلمنامه: حسین تراب نژاد و مهدی حمزه ، براساس طرحی از حمیدرضا سبحانی نژاد، کارگردان : بیژن میرباقری، دستیار یک و برنامه ریز: سید علی هاشمی، منشی صحنه : فروغ غیاثوند، عکاس : سمیرا بختیاری و مشاور رسانه: مهناز رحیمی دانش.