تئاترهایی با بلیت‌های میلیونی را تماشا نمی‌کنم

شهرام عبدلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: من هیچ تئاتری را نقد نمی‌کنم و اعتقاد دارم همین که تئاتری روی صحنه میرود کار بزرگی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: به نظر من صحبت درباره یک نمایش هم سلیقه‌ای است، ممکن است من از یک تئاتری خوشم بیاید و دیگری خیر، یا اینکه مثلاً از یک صحنه‌هایی یا یک بخش‌هایی از یک متن از یک کار خوشم بیاید یا از صحنه‌هایی خوشم نیاید. هر تئاتری همینطور است مهم این است که یک گروهی زحمت می‌کشند برای ما تا بیاییم و کاری ببینیم و از دیدن یک تئاتر لذت ببریم و ساعت خوبی بگذرانیم.

عبدلی با اشاره به اینکه به نظر من باید خوشحال باشیم که تئاتر کار می‌کنیم همین که کار می‌کنیم و مهمترین بخش کار همین است، افزود:  من سعی می‌کنم هر جایی که بتوانم بیایم و تئاتر ببینم مگر کارهایی که بلیت‌های یک میلیون و اندی داشته باشد آنها را نمی‌توانم ببینم! 

وی با بیان اینکه برای کار تئاتر نمی‌شود به مردم توصیه کرد، توضیح داد: این نیاز باید در خود انسان‌ها ایجاد شود باید بفهمیم که تئاتر به شعور و فهم ما اضافه می‌کند به غیر اوقات خوش می‌توانیم چیزهایی هم یاد بگیریم. بنابراین تئاتر خیلی بی منت بدون هیچ سروصدایی ارتباط خوبی با ما برقرار می‌کند و از کتاب به نظر من آموزنده تر است.

عبدلی اظهار داشت: تئاتر هنری است که سال‌هاست ثابت شده و اینکه اگر در سبد فرهنگی ما قرار بگیرد آن زمان خیلی برایمان مهم می‌شود باید یاد بگیریم همانقدر که برای چیپس و پفک و پیتزا پول خرج می‌کنیم، برای تئاتر هم هزینه کنیم.