حمایت از سینمای دفاع مقدس فقط در حد شعار/عکس

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلمی سینمایی را پذیرفته‌ام و به امید خدا با همین یک اثر در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهم داشت. هنوز اخبار این فیلم منتشر نشده اما به زودی در مورد جزئیات آن صحبت خواهم کرد.

وی با ابراز گلایه نسبت به اکران فیلم "اشنوگل" ادامه داد: از وضعیت اکران فیلم "اشنوگل" بسیار ناراضی هستیم. تنها هفت سینما در تهران اشنوگل را اکران می‌کنند و خود گروه هم انتظار داشت با توجه به مضمون دفاع مقدسی اثر حمایت بیشتری از آن صورت گیرد.

 

ماه‌چهره خلیلی

بازیگر فیلم "قلب سفید قاصدک‌ها" در همین راستا افزود: خوشبختانه تلویزیون کاملاً حامی ما بوده و تیزرهای فیلم به خوبی پخش می‌شود اما سینماها اکران صبح را به این فیلم اختصاص داده اند که به هیچ وجه عادلانه نیست. فیلم از لحاظ کیفی درجه بسیار بالایی دارد و من تعجب می‌کنم که چرا هیچ حمایتی از آن نمی‌شود.

وی از نداشتن تبلیغات مناسب برای فیلم اشنوگل خبر داد و تصریح کرد: موضوع فیلم اشنوگل درخصوص شهدای غواص است و این موضوع داغ دل تمامی مردم ایران است. تماشاگران از دیدن این فیلم بسیار راضی هستند و کیفیت اثر نیز تایید شده است اما چرا مردم نباید از اکران چنین فیلمی به خوبی مطلع شوند؟.

بازیگر فیلم "یادم تو را فراموش" با اشاره به حضور خود در فیلم "قلب سفید قاصدک‌ها" اضافه کرد: من امسال دو فیلم در حوزه دفاع مقدس کار کردم و هر دو را با جان و دل قبول کردم اما متاسفانه هیچکدام از این دو فیلم حمایتی را از سمت مسئولین دریافت نکردند. این عدم حمایت با توجه به باوری که به سینمای دفاع مقدس دارم مرا دلسرد کرد.

وی ادامه داد: از نظر من اینکه برخی مسئولین می گویند باید فیلم دفاع مقدسی ساخته شود و از آن حمایت می‌کنیم همه در حد حرف و شعار است و وقتی موقع عمل می‌شود همه سینمای دفاع مقدس را تنها می‌گذارند. این سینما همچون اسمش مقدس است و باید در اکران با احترام با آن برخورد شود که متاسفانه نمی‌شود.

خلیلی با اشاره به خاطره ای از بازی در فیلم "اشنوگل" خاطرنشان کرد: من خاطره بی نظیری از فیلم اشنوگل دارم. در اکران این فیلم در مشهد یکی از بازماندگان شهدای غواص به من گفت که شهدا و رزمندگان در زمان جنگ کار خودشان را کرده اند و این روزها شما با این دسته فیلم ها وظیفه خود را انجام داده اید. اینکه چنین عزیزی مرا در کنار نام شهدا قرار داد برای من بزرگترین افتخار زندگی ام است.