انتشار تازه ترین آلبوم علیرضا "عصار" /فیلم

آلبوم جدید علیرضا عصار با عنوان «جز عشق نمی‌خواهم» سه شنبه ۲۸ آذر تحت امتیاز موسسه «آوای هنر» و تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد ، این در حالی است که تیزر این آلبوم با صدای مهران مدیری تولید و در اختیار دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

جدیدترین آلبوم عصار در ۱۰ قطعه به نام‌های «فتوای تاک»، «نستعلیق حیرانی»، «نوجوونی»، «جز عشق نمی‌خواهم»، «بیداری»، «معبد ترانه»، «اصلن به من چه»، «منتظر بودم»، «ای یار غلط کردی»، «بت‌ها» با حضور هنرمندانی چون پویا نیک‌پور، گروه دارکوب، امیر توسلی و علیرضا عصار در بخش آهنگسازی تهیه و تولید شده است. ترانه‌های این آلبوم نیز از سروده‌های روزبه بمانی، افشین مقدم، سعید امیراصلانی، حافظ ایمانی و حضرت مولانا است. در بخش تنظیم نیز پویا نیک‌پور، سعید زمانی، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود عصار حضور و همکاری داشته‌اند.

علی نیکونیا مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر از انتشار این آلبوم از روز  ۲۸ آذر در سراسر کشور از سوی پخش «هنر اول» خبر داد.  

کنسرت علیرضا عصار با اجرای برخی قطعات آلبوم جدیدش در تاریخ  ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 3.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59