اکران عمومی فیلم پرافتخار "کوپال"

فیلم سینمایی «کوپال» اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی که در جشنواره فیلم فجر منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» بود امروز موفق به دریافت پروانه نمایش خانگی شد. با اعلام این خبر در گفت‌وگو با ملایی جویای اکران فیلم شدیم که گفت: ما برای دریافت مجوز نمایش خانگی فیلم اقدام کردیم و این پروانه اعلام شد. دریافت پروانه نمایش خانگی فیلم منافاتی با اکران عمومی فیلم ندارد و این بدین معنی نیست که فیلم اکران نمی‌شود. 

وی درباره اکران فیلم در گروه هنر و تجربه گفت: متاسفانه گروه هنر و تجربه خلف وعده کرد . قرار بود نیمه آبان ماه کوپال با توجه به اقبال خوبی که در جشنواره‌ها دارد در این گروه اکران شود اما آقای علم الهدی درباره فیلم منتخب گروه هنر و تجربه خلف وعده کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم فیلم را فرصتی مناسب به صورت عمومی اکران کنیم. 

ملایی درباره زمان اکران فیلم گفت: بالطبع ما فرصت مناسب اکران را از دست دادیم و برای اکران فیلم در سال آینده اقدام خواهیم کرد.  با توجه به اکران فیلم های جشنواره در نیمه اول سال آینده ما در نیمه دوم سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد. نمایش خانگی فیلم نیز در سال آینده انجام می‌شود. 

قصه «کوپال» روایت یک هفته از زندگی شکارکش و تاکسیدرمیستی به نام دکتر احمد کوپال با بازی لوون هفتوان در این نقش است که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالشی غریب در زندگی شخصی‌اش می‌شود. طبق اعلام تهیه کننده این فیلم، کوپال آبان‌ماه امسال در سینماهای سراسر کشور به نمایش درمی‌آید.

«کوپال» نظر بسیاری از جشنواره های دنیا را به خود جلب کرده و توانسته جوایز متعددی را از آن خود کند.