فیلم «دومینو»  کلید خورد

فیلم «دومینو» (نام موقت) به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی لاله برزگر  که پیش تولید آن از چندماه پیش آغاز شده بود به تازگی در منطقه 4 تهران با حضور بازیگران اصلی وارد مرحله ی تولیدی شد.

کارگردان لاله برزگر، تحصیلات تکمیلی خود را در مقطع کارشناسی ارشد سینما در دانشگاه کلن آلمان پشت سر گذاشته و پس از ساختن تعداد زیادی فیلم‌کوتاه در داخل و خارج از کشور و چند فیلم‌ مستند اولین فیلم‌ بلند خود را با نام موقت «دومینو» به تازگی در تهران کلید زده است. این عضو ایسفا بعد از داوری در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران گفت که از دیدن کیفیت فنی و هنری بچه های فیلم‌کوتاه داخل کشور لذت برده و قرار همکاری با برخی عوامل آلمانی این فیلم را کنسل کرده و مجموع عوامل این فیلم‌درام‌اجتماعی را از بچه های مستعد فیلم‌کوتاه، تئاتر و سینما داخل کشور انتخاب کرده است.

در این فیلم‌ سونیا سنجری برنده جایزه بهترین بازیگر دوره ی اخیر فیلم کوتاه تهران نقش اصلی را بر عهده دارد.

 فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام می شود و تمامی لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده اند.

سونیا سنجری، کیوان محمدی، آرش عفیف، فرخ مهر کیوان، محمد رضا برزگر در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

داستان فیلم‌حول و حوش زندگی روزمره یلدا است که با وجود موفقیت در امور تحصیلی و کاری، بامشکلات بی شمار خانوادگی و اجتماعی مواجه است و تلاش میکند که شرایط خود را تغییر دهد.

عوامل اصلی پروژه عبارتند از: کارگردان، نویسنده و تهیه کننده؛ لاله برزگر،  مدیر فیلمبرداری: محمد رضا سجادیان، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، مدیر تولید: محمد حسین سیف، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: امید میرزایی، طراح گریم: حسنا خان محمدی، اجرای گریم: امین علوی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، طراح صحنه: حامد اصلانی، موسیقی: نینا برزگر، دستیار دوم کارگردان: نسیم‌ بهادری، عکاس: حسین شعاعی، دستیاران فیلمبرداری: رامین اکبرپور، مهدی شاهبیگی، محمد صالح کرمی، دستیار صدا: محمد رضا محمدی دستیار گریم: امین علوی، مدیر روابط عمومی و مشاوررسانه ای: علیرضا صفری