قطعات نوستالژیک موسیقی ایران در کنسرت بانوان

مهسا مرعشی خواننده و نوازنده کمانچه درباره کنسرت موسیقی بانوان آریانا گفت: به دنبال فعالیتم در گروه‌های مختلف موسیقی از جمله همکاری با پرواز همای به عنوان همخوان، گروه آریانا را امسال با هدف ترویج موسیقی ایران و ارایه به نسل جوان با حضور نوازندگان شاخص تشکیل دادم که ساعت ۱۳ روز هفتم دی ماه اولین کنسرتمان را با اختصاص به موسیقی های شاخص دهه های گذشته برگزار خواهیم کرد. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز، آثار جدیدی را نیز اجرا خواهیم کرد.

مرعشی با اشاره به ترکیب سازبندی گروه آریانا بیان کرد: از آنجایی که تمرکز من بر آواز کلاسیک است ترکیب سازی گروه را ارکسترال در نظر گرفتم که بتوانیم قطعات را با حس و حال خودم اجرا کنم که تقلیدی از خوانندگان دیگر نباشد.

این نوازنده کمانچه با بیان اینکه نسل کنونی از موسیقی حقیقی دور افتاده اند، اظهار کرد: متاسفانه در این ایام بسیاری از جوانان موسیقی های خوب ایرانی را کمتر می شنوند بر این اساس با هدف ارتباط و نزدیکی نسل خودمان با موسیقی های خوب، قطعاتی را برای کنسرت اولمان در نظر گرفتیم که نسل خودمان با موسیقی های گذشته که از کیفیت بالایی برخوردار باشند ارتباط دوباره برقرار کنند. در واقع با بازسازی قطعات جدید جوانان را با این موسیقی ها نزدیک تر خواهیم کرد.

مهسا مرعشی خواننده و نوازنده کمانچه، نیلوفر محبی نوازنده ویلن و کنسرت مایستر، یلدا صمدی نوازنده پیانو، هدی سعیدی نوازنده ویولن، طناز اسدالهی نوازنده ویولا،   هانیه کازرونی نوازنده ویلنسل، پانیذ شفایی نوازنده کلارینت، غزاله میرزازاده نوازنده فلوت، آوا راستی نوازنده بیس و سحر شاطری نوازنده درامز گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.