بررسی نقش رسانه­‌ها و مقام‌های آمریکایی در اغتشاشات در شبکه 1

همزمان با آغاز سال نو مسیحی اوضاع در برخی کشورهای اروپایی جو ناآرامی را تجربه کرد که در برنامه این هفته «گزارش هفتگی» که جمعه ۱۵ دی ما از شبکه یک پخش می شود این مساله مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین با توجه به اغتشاشات روزهای اخیر در ایران، نقش رسانه­ ها و مقام های آمریکایی در این اغتشاشات و نمایان شدن سیاست تغییر رژیم در ادبیات مقام های آمریکایی در این برنامه تحلیل و بررسی می شود. 

تهدید موشکی رهبر کره شمالی علیه آمریکا، بحران مالی ناشی از کاهش قیمت نفت به اقتصاد عربستان و امارت متحده عربی، تحولات فلسطین و تحولات یمن از محورهای برنامه روز جمعه پانزدهم دی «گزارش هفتگی» است.

 دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده در مجلس، دیدار حسن روحانی رییس جمهوری با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس و جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از بخش های دیگر برنامه «گزارش هفتگی» خواهد بود.

برنامه «گزارش هفتگی» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت ۱۲:۱۵ با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.