به چشم دیده‌ام نابازیگرانی که با پول وارد عرصه سینما می‌شوند

فریبا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون درباره دلایل کم کاری خود در عرصه بازیگری گفت: پیشنهادات و فیلمنامه های بسیار بد، از دلایل کم کاری هنرمندانی مثل من است به ویژه دستمزدهای پیشنهادی بسیار پایین است.

وی در همین راستا افزود: دستمزدهای بالا مختص عده ای خاص است و شامل همه نمی شود. بسیاری از بازیگران پیشکسوت به دلیل همین نابسامانی ها و تناقض ها بیکار و خانه نشین شده اند.

بازیگر فیلم "قلاده های طلا" به نقش صد در صدی رابطه در پدید آمدن تناقض ها و بی عدالتی ها در بازیگری اشاره و اظهار کرد: جدا از ارتباطات، فروش نقش ها برای بازی مسئله ای است که به چشم دیده ام، حتی به ما گفته می شود که اگر بازیگری نقش می خرد معرفی کنید که من تا کنون چنین کاری نکرده ام.  متاسفانه این معضل به روندی معمولی در بازیگری تبدیل شده است.

ترکاشوند درباره پوشش هنرمندان در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: در یک رویداد جمعی و عمومی چارچوب و اصول آن رویداد باید رعایت شود. به نظر من پوشش و حجاب باید دلی باشد.

وی با اشاره به حضور عده ای خاص در سینما با دستمزد بالا در عرصه تئاتر بیان کرد: به نظر من کار درستی نیست. بازیگران زیادی هستند که توانایی شان هزار برابر از این عده خاص بسیار بیشتر است اما متاسفانه عده ای بی دلیل گرگ شده اند و در تئاتر با دستمزدهای بالا بازی می کنند.

این بازیگر در پایان درباره فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: در تله فیلمی به کارگردانی نصرت الله مقدم بازی می کنم و امروز تست گریم دارم که به دلیل سرماخوردگی نمی توانم برای تست حضور پیدا کنم. لیلا بوشهری و مجید مشیری از بازیگران این اثر هستند. روز دوشنبه تولید شروع شده و  12 روز فیلمبرداری آن طول می کشد.