جذب گردشگر به سبک هالیوودی به اروپا رسید

کمپانی‌های لاینزگیت که یک استودیوی هالیوودی و پارکس رییونیدوس(Parques Reunidos) که یک اپراتور بین‌المللی صنعت سرگرمی و گردشگری مستقر در مادرید است و بیش از ۵۰ پارک را در بیش از ۱۰ کشور هدایت می‌کند، می‌خواهند نخستین مرکز سرگرمی سرپوشیده برنددار لاینزگیت را در اروپا تاسیس کنند.

این مرکز در سال ۲۰۲۰ در اسپانیا دایر خواهد شد و جاذبه‌هایی بر پایه مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی»، فرنچایز «واگرا» و سریال محبوب «مَد مِن» بخشی اصلی از آن خواهند بود.

مرکز جدید لاینزگیت در مادرید واقع خواهد شد و این در حالی است که این کمپانی در خانه هم برنامه‌هایی دارد و می‌خواهد تا سال ۲۰۱۹ نخستین «شهر سرگرمی لاینزگیت» را در میدان تایمز نیویورک افتتاح کند.

کمپانی‌ها هنوز جزییات خیلی دقیقی از جاذبه‌هایی که قرار است بر پایه دنیاهای پادآرمان‌گرایانه «بازی‌های گرسنگی» و «واگرا» ‌ ساخته شوند را در اختیار قرار نداده‌اند، اما در هر دوی این مجموعه فیلم‌ها گروه‌های مختلف در حال جنگ با یکدیگر هستند.

جزییاتی که تا به حال از این جاذبه‌ها در دسترس است این است که این مرکز سرگرمی شامل یک کورس چالش‌ها و بالا رفتن از دیوار، شبیه‌ساز حرکتی درجه‌یک، سالن سینمای چهار بعدی و تجربه‌های واقعیت مجازی بر پایه لوکیشن‌های مختلف خواهد بود. یک رستوران و محل استراحتی بزرگ که با الهام از رستورانی که شخصیت دان دریپر با نقش‌آفرینی جان هَم در سریال «مد من» همیشه به آن سر می‌زد ساخته شده هم از دیگر جاذبه‌های اصلی آن خواهد بود.

جنفر براون، معاون اجرایی ارشد لاینزگیت می‌گوید:‌ ما بسیار هیجان‌زده هستیم که شراکت جهانی خود با پارکس رییونیدوس را با افتتاح دومین شهر سرگرمی لاینزگیت و نخستین مرکز تفریحی برنددار خودمان در اروپا ادامه می‌دهیم. مشتاق معرفی کردن تجربه‌هایی هیجان‌انگیز و کامل بر پایه برندهای سینمایی و تلویزیونی محبوب‌مان در شهر مادرید هستیم.

پارکس رییونیدوس که در زمینه ساخت مراکز تفریحی و استراحتی تخصص دارد شراکت خود با لاینزگیت را در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد و گفت مراکزی که ساخته خواهند شد بر پایه برندهای محبوب لاینزگیت از جمله «بازی‌های گرسنگی»، «اره»، «حالا منُ می‌بینی»، «نارنجی سیاه جدید است» و «نشویل» خواهند بود.