پخش سری جدید مسابقه «جادوی صدا» در نوروز 97

سری جدید مسابقه «جادوی صدا» به تهیه کنندگی حسین حسین خانی در حال ساخت است و احمد حسین خانی کارگردانی هنری این مجموعه را بر عهده دارد. فراخوان مردمی برای حضور در این مسابقه ارایه شده است و در فصل جدید متقاضیان می توانند به دو صورت فردی و گروهی در مسابقه شرکت کنند.

فصل جدید مسابقه «جادوی صدا» تفاوت هایی با فصل های قبل در نحوه حضور شرکت کنندگان و حتی داوران و مجری دارد. افشین زی نوری که پیش از این اجرای مسابقه را بر عهده داشت ممکن است در سری جدید در نقش داور حضور داشته باشد. همچنین در این فصل داوری مردم بر شرکت کنندگان نیز تاثیر دارد و مخاطبان برنامه می توانند رای بدهند.

در هر فصل حدود چند هزار نفر برای حضور در این مسابقه شرکت می کنند و از این میان حدود ۲۰۰ نفر انتخاب خواهند شد که در سری جدید ۱۰۰ نفر به صورت انفرادی و باقی به صورت گروهی انتخاب می شوند.

مسابقه «جادوی صدا» در شهرک سینمایی و تلویزیونی «ایران» ضبط می شود و قرار است امسال ۱۴ قسمت از سری جدید این مسابقه به پخش نوروزی در شبکه سه سیما برسد. بعد از آن نیز قسمت های بعدی هر هفته در یک قسمت روی آنتن می رود.  

این مسابقه در حوزه دوبله و صداپیشگی فیلم، سریال و انیمیشن و آثار عروسکی است و تاکنون دو فصل از آن روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.