خانم بازیگر از "کار کثیف" می گوید

الهام نامی یکی از بازیگران اصلی فیلم «کار کثیف» آخرین ساخته خسرو معصومی، در مورد انتقاد برخی منتقدان و خبرنگاران نسبت به این فیلم اظهار داشت: منتقدان نسبت به برخی از موضوعات مثل پایان بندی فیلم صحبت هایی داشتند؛ اما من پایان بندی فیلم را بسیار دوست دارم. به دلیل اینکه نه تنها نقش الهام به تکامل می رسید؛ بلکه حس بسیار خوبی را هم به تماشاگر می داد. در مورد نقش خودم نیز باید بگویم تا امروز همه افرادی که فیلم را دیده اند، از بازی من تعریف و نقش را باورپذیر توصیف کرده اند. من برای اولین بار کار کثیف را به همراه مردم در سینماها دیدم و از آن لذت بردم. تماشاگران هم با آن ارتباط برقرار کردند.

نامی که در فیلم های دیگری با خسرو معصومی به عنوان بازیگر همکاری داشته، در مورد همکاری خود با این کارگردان گفت: من چه در سینما و چه در تئاتر یا کاری را قبول نمی کنم یا اگر نقشی را بپذیرم، به طور حتم تمام انرژی ام را برای باورپذیر شدن آن صرف می کنم. این موضوع برای من بسیار جذاب است که کارگردان فیلم برای تمام دیالوگ ها و تمام پلان ها وقت بگذارد و به بازیگر اصرار کند که برای نقش بیشتر تلاش کند.کار کردن با خسرو معصومی هم برای من بسیار لذت بخش است. امیدوارم در کارهای آینده هم با خسرو معصومی کار کنم.

نامی همچنین در مورد جشنواره فیلم فجر امسال هم گفت: به طور نسبی در کنار جشنواره امسال بودم و فیلم ها را نگاه کردم. برای من هیچ اتفاق هیجان انگیزی رخ نداد تا مسخ آن شوم؛ اما از دیدن یک فیلم کمی خوشحال شدم و آن «مغزهای کوچک زنگ‌زده» بود. باید به هومن سیدی برای این نگاه تبریک گفت. فیلمسازی که به دنبال تقلید صرف از دیگران نیست و عقاید خود را در فیلم هایش بیان می کند.