آقای بازیگر از شرایط خاص بازی در تلویزیون گفت

علیرضا آرا بازیگر تلویزیون درباره فعالیت های خود در حوزه سریال ها گفت: در این یکی دو ماه چند فیلمنامه خواندم که چندان مناسب نبود و به توافق نرسیدیم و فعلا برنامه جدی برای کار ندارم.

وی درباره کار در تلویزیون در چند سال اخیر یادآور شد: خیلی وضع تلویزیون در چند سال اخیر تفاوت آنچنانی نداشته، دلیلش هم این است که چارچوب های خاص تلویزیون کمی ثابت است. این باعث شده همه فیلمنامه ها و قصه ها شبیه هم باشند و مضامین مختلف مورد توجه قرار نگیرند.

بازیگر سریال «زیر پای مادر» اضافه کرد: افرادی که مشغول سریال سازی می شوند مجبور هستند که با همین شرایط کار کنند که البته در همین در چارچوب گاهی بعضی در ساخت آثار و اجرای آنها خلاقانه تر عمل می کنند.  

آرا با اشاره به سریال «لیسانسه ها» توضیح داد: از سریال «لیسانسه ها» مثال می زنم که همه آن را دیده اند، همین فیلمنامه را می شد خیلی ساده ساخت اما به نظرم سروش صحت نویسنده و کارگردان این مجموعه خیلی خلاقانه عمل کرد. او در زاویه نگاه و دکوپاژ خلاقیتی داشت که سریال را به کاری پرمخاطب با کلی نوآوری تبدیل کرد.

وی در پایان بیان کرد: این نوع اجرا که بخواهید با توجه به شرایط موجود حرف بزنید و حرف جذابی هم بیان کنید و خلاقانه عمل کنید کار سختی است و بعضی از سازندگان ما در سریال ها اینچنین عمل می کنند.