سریالی که فصل دوم آن سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد

ابراهیم شفیعی بازیگر و دوبلور سینما و تلویزیون درباره "افسانه هزار پایان" گفت: 15 قسمت از افسانه هزارپایان پیش از این از تلویزیون پخش شد اما فصل دوم که در حال فیلمبرداری است از 15 فروردین ماه از شبکه نسیم پخش می شود.

وی در همین راستا افزود: ضبط فصل دوم "افسانه هزارپایان" همچنان ادامه دارد و به احتمال زیاد ضبط آن به سال جدید موکول خواهد شد.

 

افسانه هزارپایان

این بازیگر درباره تعداد قسمت های "افسانه هزارپایان" بیان کرد: این سریال ۳ فصل و ۵۲ قسمت دارد که ما در حال حاضر ما  ضبط ۵۲ قسمت را پشت سر می گذاریم. 

وی درباره پخش زودهنگام "افسانه هزارپایان" توضیح داد: قرار اولیه بر این بود که سریال دیرتر از این موعد پخش شود اما عجله در پخش زودهنگام سبب شد نواقص در تیتراژ، موسیقی متن و برخی جهات دیگر در قسمت های ابتدایی پخش شده وجود داشته باشد.

بازیگر "خنده بازار" درباره استقبال مردم از سریال افسانه هزارپایان اظهار کرد: مردم استقبال بسیار خوبی از افسانه هزارپایان کرده اند به نحوی که در خیابان و مکان های مختلف از من می پرسند که فصل دوم آن کی شروع می شود؟ ما از سریال خوشمان آمده است. این نشان از نگاه ریزبین مردم و توجهشان به سریال ها و هنرمندانشان است.

شفیعی ادامه داد: قطعا بعد از عید نوروز و در فصل دوم روندی که گروه انتظار دارد روی می دهد و با استقبال خوبی بعد از پخش ۱۵ قسمت اول مواجه خواهیم شد.

وی به نوع طنز افسانه هزارپایان اشاره و تصریح کرد: در تلویزیون تا امروز کمتر چنین اثری داشته ایم. افسانه هزارپایان  طنزی متفاوت و جدید است که مردم در روزهای ابتدایی با چنین طنزی ناآشنا بودند و شاید بعد از ۶ قسمت سریال برایشان قابل درک و باورپذیر شد. معتقدم که در فصل جدید ارتباط بهتری بین سریال افسانه هزارپایان و مخاطبان شکل خواهد گرفت و سر و صدای زیادی به پا خواهد شد.

 

افسانه هزارپایان

بازیگر "محله گل و بلبل" درباره کارگردانی شهاب عباسی و فضای تولید افسانه هزارپایان خاطرنشان کرد: شهاب عباسی به عنوان کارگردان و گروه تولید ۲۴ ساعته کار می کنند تا اثری مناسب و جذاب به مخاطب عرضه شود.