ویژه‌ برنامه های شاد شبکه شما برای نوروز 97

شبکه شما با رویکرد پوشش برنامه‌هایی از سراسر ایران در نظر دارد نوروز متفاوتی را در قاب رسانه ملی به نمایش بگذارد.

*در همین ارتباط، هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۷ در جشنواره فیلم‌های نوروزی یکی از برترین فیلم‌های مراکز استانی و سینمای ایران از شبکه شما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه "عید شما مبارک" ۲۸ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد و ۲۹ اسفند از ۱۰ صبح تا ۲۱ به تهیه کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی، با حضور میهمانان ویژه و ارتباط با مراکز فارس، کیش و تبریز لحظات تحویل سال شادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سریال‌های طنز "بدون شرح"، "هیچ کاره" از اصفهان، "بازم مدرسه ام دیر شد" و سریال "پدرام و پدر بزرگ" از گلستان، از قاب شبکه شما اوقات خوشی را در روز‌های آغازین سال به شما هدیه خواهد داد.

شبکه شما هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح برترین مستند‌های مراکز استان‌ها را آماده پخش دارد. آیتم‌های کوتاه دکتر سلام و ارمغان نوروزی نیز هر روز پخش خواهد شد.

تکرار منتخب برنامه جذاب "من و شما" هم هر روز ساعت ۱۵ در ایام عید در قاب شبکه شما دیده می‌شود.

برنامه کودک و نوجوان شبکه شما به نام "چمن گل" با اجرای مجریان توانمنداستانی، از همدان ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن خواهد رفت.

جدول پخش شبکه شما قسمت‌های ویژه‌ای را به نمایش مناطق خاص گردشگری و آداب و رسوم اقوام و غذا‌ها و شیرینی‌های مختلف سراسر ایران اختصاص داده که در برنامه‌های، "جایی که نمیشناختیم"، "مزه ایرانی" و "ثمرقند" می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

همچنین "مسابقه کوچ" از چهارمحال و بختیاری هر روز ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

شبکه شما هر روز به طور زنده برنامه خانوادگی "کاشانه مهر" ساعت ۱۰ صبح، ارتباط مستقیم با اردو‌های "راهیان نور" ساعت ۱۶:۳۰، ویژه برنامه "عیدانه" که ارتباط مستقیم با مراکز استان‌ها با موضوعات نوروز شناسی و گردشگری ساعت ۱۸ پخش خواهد شد و برنامه موسیقایی "ترانه باران" با نگاه ویژه نوروزی ساعت ۲۰ هرشب، به قاب رسانه‌ای خانه‌های شما می‌آید.

"شکرخند" تولید مرکز فارس و"گلستانه" تولید شبکه شما هم برنامه ویژه فرهنگ و هنر شبکه شماست که به ترتیب ساعت ۲۲ و ۲۲:۴۵ روی آنتن می‌رود.

ساعات بامدادی شبکه شما هم اختصاص به برنامه‌های خاطره انگیز قدیمی دارد و نمکستان آبادان نیز پخش خواهد شد.