«بومبالا گومبالا» یک انیمیشن جذاب ایرانی

ایمان قائم مقامی کارگردان انیمیشن «بومبالا گومبالا» با اشاره به ساخت این انیمیشن گفت: یک مجموعه انیمیشن ۳۰ قسمتی اپیزودی با نام «بومبالا گومبالا» برای رسانه خانگی تولید شده است. این اثر یک تلفیق بین طنز آنی و سه پرده ای است و برای ساخت آن از گرافیک تلفیقی فریم به فریم و رایانه استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: برای نگارش فیلمنامه این مجموعه که برای کودکان ساخته شده است از همکاری ۲ مشاور و روانشناس استفاده شده است تا بتوانیم به درستی رفتارهای سالم و بازی های مناسب را به کودکان آموزش دهیم. همچنین در این انیمیشن به خانواده ها یادآور شده ایم که بازی هم تاثیر بسیاری در آموزش کودکان دارد.

این کارگردان بیان کرد: «بومبالا گومبالا» دارای سه شخصیت اصلی به نام های سیبیلو، سسلو و پفیلو دارد، این انیمیشن به صورت صامت و در زمان ۳ دقیقه ساخته شده است. شخصیت های این انیمیشن کاملا تخیلی هستند و شبیه دایره، مربع و دیگر اشکال هندسی هستند.

قائم مقامی در پایان تاکید کرد: یکی دیگر از نکات جذاب این انیمیشن، این است که موسیقی این انیمیشن با دهان نواخته شده است. این مجموعه اردیبهشت ۹۷ آماده پخش می شود.

عوامل اصلی تولید این انیمیشن عبارتند از  نویسنده و کارگردان: ایمان قائم مقامی، سرپرست تولید و دستیار کارگردان: حسین یار احمدی، سرپرست گرافیک های تصویری: نازنین شمیرانی، موسیقی و تدوین : کمپانی نامیا.