یک فیلم ترسناک، صدرنشین "باکس آفیس" شد

«یک جای بی‌صدا» با فروش ۵۰ میلیون دلار فیلم جدید اسپیلبرگ یعنی «بازیکن  شماره یک آماده» را در باکس آفیس به مکان دوم راند.

«یک جای بی‌صدا» از کمپانی پارامونت فیلمی ترسناک به کارگردانی جان کراسینسکی که کمتر از سه دقیقه دیالوگ دارد، با فروش چشمگیر ۵۰ میلیون دلاری کار خود را شروع کرد. این فیلم که در ۳۵۰۸ سالن سینما به نمایش در آمده موفق شد تا دومین فیلم پرفروش در سه روز اول هفته اکران در سال ۲۰۱۸ شود. پیشتر «پلنگ سیاه» با فروش ۲۰۲ میلیون دلار جایگاه اول را در اختیار گرفته است.

فیلم شماره یک این هفته که با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیون دلاری ساخته شده و امیلی بلانت و میلسنت سیموندز بازیگران آن هستند به راحتی موفق شد تا فیلم شماره یک هفته پیش را به جایگاه دوم براند و فیلم اسپیلبرگ تنها فروشی ۲۵.۱ میلیون دلاری را ثبت کرد.

این فیلم با کاهش ۴۰ درصدی نسبت به هفته پیش در مجموع تاکنون ۹۶.۹ میلیون دلار فروش کرده و در چین با فروش چشمگیر ۱۶۱.۲ میلیون دلاری روبه رو شده است و در بازار جهانی این هفته فروشی ۸۱.۷ میلیون دلاری را ثبت کرد.

«مانع شوندگان» دیگر فیلم جدید باکس آفیس آمریکا با اکران در ۳۳۷۹ سالن سینما ۲۱.۴ میلیون دلار فروخت. این فیلم ساخته کی کنون با درجه R یک کمدی است که بهترین فروش کمدی در سه روز اول اکران را پس از فروش «سفر دختران» در سال گذشته با فروش ۳۱ میلیون دلار ثبت کرده است.

«پلنگ سیاه» نیز با فروش ۸.۴ میلیون دلار دیگر این هفته در هشتمین هفته اکرانش به فیلم چهارم باکس آفیس آمریکا بدل شد و فروش خود را به ۶۶۵.۳ میلیون دلار رساند.

فیلم پنجم باکس آفیس نیز «من تنها می‌توانم تصور کنم» است که ۸.۳ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۶۹ میلیون دلار ساند.