«ردپای» کاریکاتوریست مطرح در تلویزیون

در اولین روز از هفته هنر انقلاب، مستند «ردپا» مهمان ویژه برنامه «پرتره» خواهد بود.  این مستند، پرتره‌ای از مسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست و هنرمند معاصر است که به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی حسین همایونفر تولید شده است و ساعت 18 از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مهمان این قسمت از برنامه، مازیار بیژنی کاریکاتوریست با سابقه کشور خواهد بود که پیرامون شخصیت هنری مسعود شجاعی طباطبایی و موضوع هنر انقلاب با سید حسین حسینی راوی برنامه به گفتگو خواهد پرداخت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان با سابقه و کاریکاتوریست معروف کشور است که جوایز متعددی را در این بخش دریافت کرده است. او کسی است که دبیر اغلب جشنواره‌های کاریکاتور با موضوعات سیاسی و فضای بین‌الملل را عهده‌دار بوده است و تعداد زیادی از کاریکاتورهای او را در رسانه‌های کشور دیده‌ایم.

ویژه برنامه هفت قسمتی «پرتره»، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که به تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی سید مهدی موسوی و صادق شهربانویی تولید شده است. این برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب و به منظور گرامیداشت چهره‌های هنرمند انقلابی از روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه هر شب ساعت 18 به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.