تازه ترین خبرها از سریال ماه رمضانی "پدر" /تصاویر

حامد عنقا تهیه‌کننده و نویسنده سریال‌های تلویزیونی، در خصوص روند تولید سریال «پدر» گفت: همچنان مشغول فیلمبرداری سریال «پدر» هستیم. فیلمبرداری این اثر از نیمه گذشته است و عوامل شبانه روز مشغول کار هستند.

 

سریال پدر

وی افزود: همه بازیگران حجم زیادی از کار خود را انجام داده اند و آخرین بازیگر هم بیژن امکانیان بود که به گروه اضافه شدند.

تهیه‌کننده سریال پدر اظهار کرد: این روزها در یکی از کلانتری های تهران مشغول تصویربرداری هستیم. تیم جوان سریال «پدر» با انگیزه کار می‌کنند. آقای توفیقی هم علی رغم اینکه سرعت یکی از عوامل مهم برای رسیدن به پخش است، در عین سرعت با دقت کار می کنند تا کاری با کیفیت روانه آنتن شود.

 

سریال پدر

عنقا در خصوص تصویربرداری این سریال در ماه رمضان عنوان کرد: شاید بخشی از تصویربرداری را در روزهای اول ماه رمضان ادامه دهیم؛ اما بدون هیچ مشکلی به پخش در ماه رمضان خواهیم رسید.

 

سریال پدر

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است، ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»

 

سریال پدر

از جمله بازیگرانی که تاکنون به این سریال پیوسته اند، می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی اشاره کرد.

 

سریال پدر

عوامل اصلی «پدر» عبارتند از:

طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، مدیرتصویربردارى: بهنام کریمى، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیر شیبان خاقانى، طراح صحنه و لباس: محسن شریفى، طراح گریم: مهرنوش طبیبى، صدابردار: امیر حاتمى.