پخش برنامه تلویزیونی «بدون محدودیت» از هفته سوم فروردین 97

علیرضا عابدنظری تهیه کننده  تلویزیون در خصوص برنامه تلویزیونی «بدون محدودیت» گفت: این برنامه قصد دارد نگاه تازه ای به زندگی توان یابان در جامعه و بازگشایی راههای ارتقا و پیشرفت سطح کاری و سبک زندگی آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: از طرفی خودم یک توان یاب هستم و دغدغه چهل و پنج ساله زندگی خودم باعث شده که برای حوزه معلولیت در تلویزیون  و شبکه های مختلف به صورت مقطعی ،کوتاه و پراکنده برنامه ساخته ام.

عابدنظری عنوان کرد: اما این بار برنامه ای مستقل در 26 قسمت خواهیم داشت.  با حمایتهای بی شائبه مدیرمحترم شبکه 3 سیما آقای پورمحمدی و همچنین آقای کریمان مجوز ساخت این برنامه صادر شد و وارد مرحله تولید شدیم.

وی افزود: در برنامه «بدون محدودیت» قصد داریم نگاه ترحم از روی افراد معلول برداشته شود و این فرهنگ در جامعه جا بیافتد. البته در این برنامه طبق هماهنگی با سازمان بهزیستی و شناسایی خانواده های کم برخوردار و اخذ مجوز برای کمک رسانی به این خانوادها، به محل سکونت انها رفته ایم و هدیه ای درحد بضاعت ودرخور شان آن خانواده تهیه و برای قدردانی به آنها تقدیم کرده ایم.

عابدنظری بیان کرد: هر قسمت از این برنامه شامل نمایش گفتگو ، مسابقه حضوری با نام «تعامل»، مشاهیر معلول دنیا، آرزوی بزرگ، معرفی کانال و سایت هایی در رابطه با معلولین  و گزارش های مردمی است.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «بدون محدودیت» از هفته سوم فروردین سال 97 پخش خود را از  شبکه 3 شروع کرده و ساعت پخش آن  17:30 و 18:30 در روزهای یکشنبه و سه شنبه است.