همسر کارگردان "شهرزاد" و مخالفتش با سلبریتی شدن پسرش/تصاویر

اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر و مادر امیرحسین فتحی بازیگر سریال "شهرزاد" درخصوص تلاش بازیگران برای سلبریتی شدن گفت: سلبریتی شدن یک جلوه گری است و به نظر من جایگاه یک بازیگر والاتر از آن است که تنها برای سلبریتی شدن تلاش کند.

وی در همین راستا ادامه داد: بسیاری از بازیگران جوان می خواهند با بازیگری به سمت سلبریتی شدن بروند. ما به عنوان مخاطب، تماشاگر و یا خانواده باید مراقب باشیم که این جوانان به چه راهی می روند.  آنها در ابتدای راه هستند و قطعاً معروفیت را دوست دارند اما ما نباید برای آنها توهم سلبریتی شدن ایجاد کنیم. ما در آستان الهی حاضر هستیم و باید بدانیم انسان بودن و انسانیت جایگاه بسیار والاتری از سلبریتی و معروف شدن به هر قیمتی دارد.

 

روایت همسر حسن فتحی از بازی پسرش در سریال شهرزاد/همیشه امیرحسین را از سلبریتی شدن دور می‌کنم

کارگردان نمایش "راز" درخصوص ستاره شدن امیرحسین فتحی فرزندش با بازی در سریال شهرزاد تاکید کرد: تمام نکاتی که در خصوص سلبریتی شدن زدم را ابتدا به فرزندم امیرحشن فتحی می گویم. من هر بار که پسرم صحبت می کنم او را از سلبریتی شدن پرهیز می دهم. به او می گویم که مغرور به این نشو که دورت آدمهای زیادی جمع می شوند بلکه بدان زندگی در این جهان آمادگی برای جهان دیگری است.

وی در همین راستا ادامه داد: به امیرحسین می گویم که اگر خداوند چهره زیبایی به تو اعطا کرده خودت کاری کن که در آن دنیا هم چهره زیبایی داشته باشی. وی همیشه می گوید مادر برایم دعا کن که در این کار موفق شوم و من می گویم که همیشه دعا می کنم که آدم باشی و با انسانیت زندگی کنی زیرا این موفقیت ها و شهرت های امروزه موقتی است. البته گاهاً به وی بر می‌خورد، اما امیدوارم یک روزی تجربه زندگی باعث شود این حرف ها را باور کند و بداند این نصیحت ها صرفاً حرف های مادرانه نیست و حقیقت مسیر است.

 

روایت همسر حسن فتحی از بازی پسرش در سریال شهرزاد/همیشه امیرحسین را از سلبریتی شدن دور می‌کنم

همسر حسن فتحی درباره کمک های خود برای بازیگری فرزندش در سریال شهرزاد تاکید کرد: بسیاری مواقع برای بازی در نقش‌ها به امیرحسین مشورت هایی را می دهم و او قبول می کند. برخی اوقات هم خودش برای بازی پیش من رجوع می کند و من هرچه در توانم هست به او می گویم. البته برخی مواقع هم از دستش در رفته و حرفهای مرا فراموش می کند یا جذب مادیات آن پروژه می شود اما در اکثر مواقع در خصوص بازی هایش با من مشورت می کند. من ابداً با پسرم امیرحسین فتحی تعارف ندارم و الکی از او تعریف نمی کنم زیرا پشت همه حرفهایم عاقبت بخیری فرزندم است چراکه معروف شدن و سلبریتی شدن تنها اتفاقات بازی های زندگی است.

روایت همسر حسن فتحی از بازی پسرش در سریال شهرزاد/بروجردی: همیشه امیرحسین را از سلبریتی شدن دور می‌کنم////////////////////شنبه

وی درخصوص بازیگر شدن پسرش اضافه کرد: من خوشحالم که امیرحسین بازیگری را انتخاب کرده زیرا انتخاب خودش است اما دوست دارم در این راه همه چیز را فدای بازیگری نکند. امیرحسین بازیگر بسیار خوبی است و بازی‌اش در شهرزاد را دوست دارم اما بازی‌اش در فیلم "آخرین بار کی سحر رو دیدی؟" را بسیار بیشتر دوست داشتم و به من چسبید در حدی که به سرعت تماس گرفتم و به او بابت هنرش تبریک گفتم.

بروجردی زندگی در یک خانواده هنری را سخت دانست و خاطرنشان کرد: زندگی در خانواده هنری سخت است زیرا این خانواده خیلی کم همدیگر را می بینند چون همه سر کار هستند و همین عاملی می شود که رابطه ها کمرنگ شود. اتفاق دیگر اینکه زندگی در خانواده ای هنری کمی شخصی بودن زندگی را از ما می گیرد و این اتفاق بسیاری مواقع ناراحت کننده است زیرا ما هم زندگی شخصی داریم که می خواهیم محفوظ بماند.