شروع فصل جدید «شب فیروزه ای» این بار از شیراز

ابوالفضل آقاخانی درباره برنامه «شب فیروزه ای» و ادامه پخش آن در شبکه پنج سیما بیان کرد: این برنامه از هفته آینده دوباره روی آنتن می رود و اولین شهر در دور جدید برنامه سازی شیراز خواهد بود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که برنامه دوباره در شهرهای ایران تولید و پخش می شود، معلوم نیست من چقدر در آن حضور داشته باشم. چند وقت دیگر هم وارد ماه رمضان می شویم و برنامه «جشن رمضان» را خواهیم داشت که با همین تیم «شب فیروزه ای» تولید می شود اما هنوز مشخص نیست من مجری آن باشم یا خیر.

آقاخانی با اشاره به حضورش در رادیو گفت: همچنان در رادیو هم فعالیت دارم و فکر می کنم از این پس در برنامه «کوی نشاط» در رادیو ایران حضور داشته باشم.

این مجری رادیو و تلویزیون درباره رویکرد برنامه «شب فیروزه ای» و اینکه چرا در ایام نوروز در بعضی گفتگوها به سمت حاشیه های زرد رفته است، گفت: من به شخصه به جنبه طنز این اتفاقات نگاه می کردم. خود من از برنامه های گفتگو محوری که همه از یک قالب استفاده می کنند خسته می شوم و به نوعی خواستم ساختارشکنی کنم‌.

آقاخانی در پایان بیان کرد: ما دوست داشتیم در برنامه «شب فیروزه ای» در عین اینکه استندآپ اجرا می شود و مهمان از خاطرات خود می گوید به حاشیه های زندگی مهمانان نیز بپردازیم. ما خواستیم این برنامه هم شاد باشد و هم به اتفاقات و حاشیه ها بپردازد.