ویژه برنامه‌های شبکه نسیم برای ماه مبارک رمضان

امیر عباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: از 26 اردیبهشت ماه و همزمان با شروع ماه مبارک رمضان برنامه "خندوانه" سه روز در هفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23:00 روی آنتن می رود.

وی در همین راستا افزود: دکورهای برنامه "خندوانه" طراحی و نصب شده است و با اقداماتی که اداره حقوقی صدا و سیما انجام داد اختلافات و مشکلاتی که وجود داشت حل شد بنابراین رامبدجوان به همراه جناب خان برنامه خندوانه را اجرا خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره دیگر برنامه های این شبکه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه "کودک شو" روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 23:00 و جمعه ساعت 21:30 از شبکه نسیم برای مخاطبان پخش خواهد شد. همچنین برنامه "سر حال" شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:00 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

اشرف ادامه داد: سریال "دودکش" به عنوان سریال طنز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:00 از شبکه نسیم پخش خواهد شد. برنامه "وقتشه" نیز با اجرای کامران تفتی از شنبه تا پنج شنبه ساعت 19:00 روی آنتن می رود.

وی با اشاره به برنامه های ایام شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر در ماه مبارک رمضان بیان کرد: سریالها و برنامه های طنز شبکه نسیم در ایام شهادت حضرت علی(ع) پخش نخواهد شد. برنامه های روتین با شکل و شمایلی متناسب با ایام شهادت و شبهای قدر روی آنتن می روند و برنامه "هزارداستان" نیز به شکل ویژه در این ایام در ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در ادامه افزود: شبکه نسیم در ماه مبارک رمضان برنامه ویژه سحرگاه نخواهد داشت و اگر برنامه ای در سحر پخش شود در بین تکرار برنامه های روتین و در قالب این برنامه ها خواهد بود یعنی بستگی به ساعت تکرار یک برنامه در زمان سحر دارد.

وی درباره برنامه "کتاب باز" توضیح داد: "کتاب باز" در ماه محرم تولید می شود و ساعت پخش آن هنوز مشخص نشده است. دکورها بستگی به طرحی است که ارائه خواهد شد اما محتوای آن اولویت بخشی به فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.  مجری جدیدی برای این برنامه اعلام نشده است و سروش صحت همچنان اجرای آن را برعهده خواهد داشت.

اشرف خاطرنشان کرد: برنامه "عبدی شو" نیز در حال ضبط است و مدیر شبکه نسیم محمد احسانی در جریان کامل آن قرار دارد.