خانم کارگردان به دنبال ساخت "پروتز"

بهنوش صادقی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش خواهرم مهنوش فیلمنامه ای با عنوان «پروتز» را نوشت و در حال حاضر کار نگارش و ثبت این اثر به پایان رسیده است و ما به دنبال سرمایه گذار برای ساخت آن هستیم. البته رایزنی هایی در این باره کرده ایم اما تاکنون به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی با اشاره به زمان فیلمبرداری «پروتز» گفت: هرچند زمان فیلمبرداری این فیلم بستگی به فصل خاصی ندارد اما به نظرم فصل بهار و تابستان بهترین زمان ضبط آن است البته من تصمیم داشتم که تا مردادماه کارهای آن را به پایان برسانم ولی این موضوع هم بستگی به پیدا کردن سرمایه گذار دارد.

صادقی با بیان اینکه «پروتز» حرف امروز جامعه را بیان می کند و از همین رو دوست دارد که هرچه زودتر آن را بسازد، عنوان کرد: این فیلم درباره جراحی های زیبایی در بین دختران و پسران این نسل در قالب کمدی است البته طنز موجود در این فیلم یک طنز انتقادی است. این را هم باید بگویم که همه لوکیشن های این اثر در تهران است.

این کارگردان درباره عوامل این فیلم سینمایی اظهار کرد: بخشی از این عوامل همواره در آثار من ثابت هستند برای مثال یکی از خواهرانم منشی صحنه و برادرم طراح صحنه است و همسرم کار ساخت موسیقی آثار را به عهده دارد علاوه بر این دخترم و دیگر خواهرم نیز در آثار من حضور دارند از همین رو این افراد از زمان شکل گیری فیلمنامه با من هستند.

وی در پایان با اشاره به زمان اثر پیشین خود با نام «خانه دیگری» بیان کرد: طبق رایزنی هایی که انجام شده قرار است این فیلم در نیمه دوم امسال یعنی در فصل پاییز به پخش کنندگی خانه فیلم به مدیریت سعید خانی اکران شود اما با این وجود باید دید که چه اتفاقی برای این فیلم می افتد.