احتمال همکاری پدر و پسر کارگردان در یک پروژه سینمایی

مانی معصومی کارگردان عرصه فیلم کوتاه از مشکلی که برای ساخت یک فیلمنامه اش به وجود آمده بود اینگونه گفت: چندی پیش یک فیلمنامه فیلم کوتاه برای ساخت به انجمن سینمای جوانان ایران ارایه دادم اما حمایتی از سوی این انجمن صورت نگرفت و با توجه به اینکه برآورد ما برای ساخت آن ۳۰ میلیون تومان بود نتوانستیم آن را به صورت شخصی بسازیم و کار را کنار گذاشتیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های دیگر خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه بلند با عنوان فعلی «پارکینگ» هستم که پدرم خسرو معصومی گفته است اگر خوب از آب دربیاید آن را می سازد از همین رو مشغول انجام کارهای این فیلمنامه هستم.

به گفته معصومی، کار نگارش «پارکینگ» تا دو سه ماه آینده به پایان می رسد.

کارگردان «دزدگیر» درباره موضوع این فیلم توضیح داد: «پارکینگ» یک موضوع طنز اجتماعی دارد و روایتگر داستان شخصی است که مشکلی برای او پیش می آید و در پی این است که ماشینش را بفروشد اما متوجه می شود یک شاکی خصوصی دارد و ...

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلمنامه بلند، کار اول من است کمی برایم سخت است ضمن اینکه هنوز تصور درستی درباره زمان ساخت آن ندارم چراکه پدرم به من گفته است اگر فیلمنامه خوبی باشد آن را می سازد در غیر این صورت آن را کنار می گذارد. زمان ساخت «پارکینگ» بستگی به فصل خاصی ندارد اما اگر در فصل گرما این اتفاق بیفتد به لحاظ تولید بهتر است.

معصومی در پایان عنوان کرد: همه سکانس های این فیلم در تهران روایت می شود.