آقای بازیگر از "بچه مهندس" می گوید

کریم اکبری‌مبارکه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره استقبال مخاطبان از سریال "بچه مهندس" گفت: مردم در جامعه از من می‌پرسند که سرلک کیست، بچه شما مژگان است یا جواد، بالطبع با این سوالات یعنی سریال را دیده‌اند. مخاطبان نظر مثبت دارند و به من می‌گویند به دلیل گریم و شکل جدید مرا نشناخته‌اند.

وی درباره چالش نقش خود در سریال "بچه مهندس" اظهار کرد: "بچه مهندس" قصه‌های متفاوتی دارد و نقش من پدری است که در یکی از ماه‌های سال یعنی مردادماه همسرش فرزند او را به پرورشگاه می‌برد و در همان زمان دو بچه یک دختر و پسر دیگر نیز به این پرورشگاه سپرده می‌شوند و او نمی‌داند کدام بچه فرزندش است و می‌خواهد او را ببیند.

اکبری‌مبارکه با اشاره به سکانس دوست داشتنی اش در سریال "بچه مهندس" افزود: مهم‌ترین سکانسی که آن را دوست دارم مربوط به بخشی از سریال می‌شود که من و جواد با هم برخورد می‌کنیم و جواد به من می‌گوید دیگر نمی‌خواهم بیایی، این همه سال کجا بودی و گریه می‌کرد.

بازیگر سریال امام علی درباره مراحل تولید "بچه مهندس" تصریح کرد: فاز دوم سریال بچه مهندس شروع و در حال فیلمبرداری در لوکیشن بوستان ولایت است. برای آن که کار من در ف


یلمبرداری تمام شود تقاضا کردم فاز سوم را به فاز دوم متصل کنند تا بازی من تمام شود اما سعید سعدی قبول نکرد. 

وی درباره انتقال پیام سریال "بچه مهندس" به مخاطبان بیان کرد: آن چه در جامعه می‌بینم این است که مخاطبان  از سریال "بچه مهندس" خوششان آمده و این اثر به موضوع خاصی پرداخته است و توانسته پیام خود را به مخاطب منتقل کند. 

اکبری مبارکه با اشاره به دلایل استقبال از سریال "بچه مهندس" خاطرنشان کرد: با توجه به این که هر کسی کودکی خود را گذرانده تا به بزرگی برسد، برخی نیز پدر و مادر خود را از دست داده‌اند،  طعم یکی از این دو یا هر دو را کشیدند و برخی خانواده‌ها نگران وضعیتی مانند وضعیت جواد هستند که فرزندانشان به سرنوشت جوادها دچار نشوند بنابراین سریال را دوست دارند و می‌خواهند ببینند  تکلیف جواد و مژگان به کجا می‌رسد.