آقای بازیگر: این روز‌ها بازیگری مهم نیست فالوورها مهم است

بازیگر فیلم لاتاری گفت: من احتمال می‌دهم به یاری خدا از این گروه به دور بعد جام جهانی صعود می‌کنیم، اما این اتفاق نیازمند تلاش بیشتر تیم است.

نادر سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  درخصوص فعالیت خود در عرصه بازیگری طی سال ۹۷ گفت: نسبت به گذشته بسیار کم کار شده ام. مگر فعالیتی در بازیگری وجود دارد که من بخواهم فعالیت زیادی داشته باشم و به همین دلیل امسال تنها توانستم در یک فیلم و یک سریال بازی داشته باشم.

بازیگر «ستایش»: نسل ما نسل سوخته بازیگران است

وی دلیل دوری و کم کار شدن خود را اینگونه شرح داد: طی سال جاری دو فیلم سینمایی پیشنهاد شد، اما از نظر مبالغ نتوانستم با آن‌ها کنار بیایم. برخی مواقع متن و فیلمنامه خوب باعث شده تا مبلغ اثر برایم مهم نباشد. به عنوان مثال متن فیلم سینمایی لاتاری را دوست داشتم و مبلغش برایم چندان اهمیتی نداشت، اما در قبال همه کار‌ها نمی‌توان اینگونه عمل کرد.

بازیگر سریال "قهوه تلخ" درخصوص ایفای نقشی جدی در اثری تلویزیونی افزود: امسال در سریال "شرایط خاص" به کارگردانی وحید امیرخانی به ایفای نقش پرداختم. در ابتدا قرار بود این سریال ماه رمضان روی آنتن برود، اما به احتمال فراوان تابستان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. در این سریال نقشی کاملاً جدی را ایفا می‌کنم و در مقابل "کامبیز دیرباز" نقش کمدی را بر عهده دارد. به نظرم این سریال اتفاق بسیار متفاوت و در عین حال موفقی خواهد بود.

این بازیگر سینما درباره فعالیت سینمایی خود اضافه کرد: قرار بود در فیلم "ما همه با هم هستیم" کمال تبریزی به ایفای نقش بپردازم، اما به گمانم به دلیل طولانی شدن زمان فیلم تمامی بخش‌های بازی من از فیلمنامه حذف شد. همین عاملی بود تا در آن زمان چند پیشنهاد سینمایی و تئاتر را رد کنم، چون به فیلم تبریزی متعهد بودم، اما آن هم نشد.

بازیگر فیلم لاتاری در ادامه افزود: بازیگران نمی‌توانند دنبال کار بدوند. من هم از آن آدم‌هایی نیستم که برای کار التماس هر کسی را بکنم. با توجه به سابقه ام باید به من پیشنهاد بازی شود تا بازی کنم و اگر کم کار هستم به خاطر نبود پیشنهادات خوب است.

بازیگر «ستایش»: نسل ما نسل سوخته بازیگران است

وی دلیل ادامه دار نشدن کار‌های گروه سازنده مجموعه "ساعت خوش" را اینگونه توصیف کرد: گروهی که ساعت خوش را بازی می‌کردیم، گروه فوق العاده‌ای بود و معتقدم یکی از بهترین نسل‌های بازیگری در تاریخ سینما و تلویزیون بود. این گروه توسط خودش از هم جدا نشد بلکه به دلیل نبود حمایت‌های لازم از هم جدا شدیم و بعد‌ها هم بچه‌های گروه هر کدام به راه خودشان رفتند.

سلیمانی ملاک انتخاب بازیگران را نامشخص خواند و ادامه داد: تهیه کنندگان معمولاً بازیگرانی را انتخاب می‌کنند که فروش خوبی داشته باشند و من هم از این قضیه ناراحت نیستم، چون طبیعت سینما است. من اصلاً ناراحت نیستم اگر یک بازیگر پنج فیلم روی صحنه داشته باشد، اما به نظرم کارگردان باید بداند از اثرش چه می‌خواهد و باید تقسیم نقش‌ها با اصول پیش برود.

وی افزود: متاسفانه کارگردانان برخی اوقات اختیار فیلم دست خودشان نیست. مثلاً تهیه کننده می‌گوید نادر سلیمانی را برای این فیلم انتخاب می‌کنم، چون فالوورش زیاد است. شاید نادر سلیمانی به هیچ وجه به درد فیلم نخورد، اما این روز‌ها بازیگری مهم نیست و فالوور مهم است.

بازیگر «ستایش»: نسل ما نسل سوخته بازیگران است

بازیگر سریال "ستایش" با اشاره به بازی خوبی تیم ملی ایران در برابر مراکش اذعان کرد: مگر می‌شود این روز‌ها جام جهانی فوتبال را پیگیری نکرد. من با تمام شور و شوق بازی‌ها را دنبال میکنم. بازی تیم ملی در برابر مراکش را دوست داشتم و اعتقاد دارم که بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، اما وقتی مراکشی‌ها گل به خودی زدند عشق کردم.

سلیمانی نسبت به احتمال صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: من احتمال می‌دهم به یاری خدا از این گروه به دور بعد جام جهانی صعود می‌کنیم، اما این اتفاق نیازمند تلاش بیشتر تیم است. از نظر من همه چیز زیر نظر مربی است و اگر تیم نتیجه نگیرد تمام مسئولیت بر عهده مربی تیم ملی فوتبال است، البته تیم ملی نیازمند این است که کمی همکاری گروهی بیشتری داشته باشند. من امیدوارم بتوانیم اسپانیا و پرتغال را ببریم.