کلیپ رپ امین حیایی و نیکی کریمی

به گزارش پانا، امین حیایی با اجرای یک کلیپ که از فیلم سینمایی شام عروسی سانسور شده بود، اقدام به تقلید از حرکات یکی از خوانندگان مطرح آمریکایی کرده و گمان میرود دلیل اصلی سانسور کلیپ از این فیلم نیز همین امر باشد.

این کلیپ بیش از این به عنوان تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی «شام عروسی» معرفی شده که امین حیایی به عنوان خواننده اصی و نیکی کریمی، پویا امینی، محمدرضا هدایتی و مارال فرجاد با وی همخوانی می‌کنند.

همچنین موسیقی زمینه این کلیپ از آهنگ یکی از خواننده‌های معروف آمریکایی گرفته شده و در انتها با ریتم‌های دیگر مانند(۶ و ۸، رپ و…) ترکیب می‌شود. تقلید امین حیایی از حرکات مایکل جکسون خواننده مشهور آمریکایی است در این کلیپ را می‌توان دلیل اصلی سانسور این کلیپ از فیلم دانست.
بنابر این گزارش، حذف و اصلاح بخشی از فیلم‌ها، عمدتا در پی دستور شورای نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد بر آثار سینمایی صورت می‌گیرد اما اخیرا پس از اکران این فیلم‌ها بخش‌های اصلاحی و ممیزی شده برای دانلود روی سایت‌های اینترنتی قرار می‌گیرند. کلیپ رپ خوانی امین حیایی نیز تا کنون در سایت‌های مختلف فارسی با دانلود میلیونی مواجه بوده است.