آخرین وضعیت جسمانی کمدین محبوب «خندوانه»

امیر کربلایی زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر تمام مراحل درمان را به خوبی پشت سر گذاشته ام. همچنین جراحی پلاستیک و لیزری را انجام دادم و با توجه به شکستگی لگن و پاهایم و عکس هایی که در ده روز گذشته گرفته ام، اگر پزشکان صلاح بدانند و با همین شرایط روند درمان را پیش  ببرم، ان شاء الله تا یک ماه آینده می توانم با واکر راه بروم.

وی در ادامه بیان کرد: تا امروز روند درمان را به خوبی پشت سر گذاشته ام اما برای من که فردی پرجنب و جوش هستم، اینکه بخواهم به طور مداوم یک جا خواب باشم و حرکتی نکنم، بسیار دشوار است. البته نظر دکترها این است که اگر جوانب امر را رعایت کنم، خیلی سریع مداوا می شوم.

بازیگر و کمدین برنامه تلویزیونی «خندوانه» ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که به عیادتش آمدند، افزود: من خیلی متوقع نیستم و سعی می‌کنم زندگی شادی داشته باشم و شرایط را درک کنم. در تمام این مدت که درخواست کردم تخت بیمارستان را به خانه بیاورم، تمام رفقا شرمنده ام کردند و هر روز بعد از ظهر خانه ما پر از مهمان است. اگر قرار بود روند درمانم در بیمارستان 20 باشد در خانه سریعتر بود و بالاتر رفته است.