آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «بُهت»

محمد نشاط تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «بهت» گفت: هم‌اکنون در حال آماده سازی آنونس، تیزر، پوستر و این فیلم سینمایی هستیم.

وی با بیان این مطلب که مهرماه زمان مناسبی برای اکران «بهت» است، اظهار کرد: به نظرم با توجه به موضوع و محتوای فیلم، مهرماه و پس از محرم زمان مناسبی برای اکران «بهت» است.

این تهیه‌کننده در خصوص اکران‌ها و حضور «بهت» در فستیوال‌های خارجی تصریح کرد: بجز اکران این فیلم در ایران، برای حضور و اکران‌های خارجی این فیلم تلاش می کنیم. موارد تبلیغاتی چون تیزر و زیرنویس و ... را هم آماده می‌کنیم؛ چون فکر می‌کنیم فیلم پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب خواهد داشت.

نشاط در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون دو قرارداد با کشور آمریکا و یک کشور دیگر برای حضور در جشنواره و اکران آنها بستیم و تعداد دیگری از کشور‌ها را نیز هدف اکران قرار دادیم.

گفتنی است؛ «بُهت» با فیلمنامه‌ای از عباس رافعی و با موضوع اجتماعی ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است.

مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و ... از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل و دست اندرکاران بهت عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: امیر نشاط، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذار: علی ابوالصدق، برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیار اول کارگردان: علی نشاط، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید خمسه، منشی صحنه: آزاده مسیح زاده، مدیر تدارکات: شهرام شاهرخ.