مجری مشهور میزبان "درجه یک" های ایران می شود

داریوش دلیری تهیه کننده برنامه های تلویزیونی درخصوص برنامه جدید شبکه یک به نام «درجه یک» گفت:«درجه یک» در قالب یک برنامه ترکیبی هر پنجشنبه میزبان چهره های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... می شود و پدرام کریمی مجری برنامه، با آنها گفتگو می کند.

وی ادامه داد: این برنامه در بخش های مختلف، مستندی از زندگی یک روزه مهمانان خود را به نمایش می گذارد و با تهیه گزارش های مردمی در تعامل با مخاطبان تلویزیونی خود است‌.

دلیری با اشاره به دیگر برنامه های گفتگو محور سیما، درخصوص محوریت برنامه درجه یک، اظهار کرد: این برنامه برخلاف دیگر برنامه های سیما که گفتگو محور هستند و در بستری طنز قرار دارد، در فضایی سنگین و وزین میزبان مهمان های خود می شود و به صورت زنده روی آنتن می رود.

وی با بیان اینکه رسالت این برنامه دعوت از آدم های درجه یک عرصه های فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی و ... است،گفت: اتفاق بزرگ‌تری که در این طرح رقم خورد، همراهی یکی از شرکت کننده های داخلی با برنامه «درجه یک» بود که در این شرایط سخت اقتصادی، کار را رها نکرد و تا امروز سه قسمت از این برنامه را با حضور کوروش تهامی، منوچهر والی زاده و مسعود اسکویی روی آنتن برده است.

وی در خصوص موسیقی و اجرای تیتراژ برنامه تلویزیونی درجه یک، افزود: تیتراژ این برنامه را بابک جهانبخش خوانده است و رسما پنجشنبه هفته گذشته از این قطعه رونمایی شد. البته یک قطعه موسیقی دیگری داریم که قرار شده است «یاحا کاشانی» این فرد را به ما معرفی کند.

دلیری در پایان یادآور شد: «درجه یک» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک، هر هفته پنجشنبه ها حدود ۵۰ دقیقه بعد از خبر ۱۹ ، روی آنتن می رود.