فعالیت جدید و کاملا متفاوت "بهاره رهنما" /عکس

آلبوم دکلمه و موسیقی «تمام شد» با طراحی صدا، موسیقی و متن اردوان طاهری و کلام بهاره رهنما توسط موسسه فرهنگی هنری «نوخسروانی باربد» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت. تمامی درآمد حاصل از فروش فیزیکی و دیجیتال این مجموعه در حمایت از زنان بی سرپرست مبتلا به سرطان، از سوی ناشر، مولفان و سامانه های فروش آنلاین به  موسسه خیریه «فرهاد» اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید : حادثه ناگوار برای «بهاره رهنما» در رشت/عکس


«تمام شد» نام اثر تازه ای با دکلمه و شعر بهاره رهنماست که اردوان طاهری طراحی صدا، موسیقی و تدوین متن آن را بر عهده داشته است. این آلبوم در قالب ۱۰ قطعه به نام های «ما انتخاب می شویم»، «تمام شد»، «هوایت را از من گرفته ای»، «مرا به قعر آب ها بازگردان»، «شعر را گم کرده ام»، «همین»، «نترس من بودم»، «ماه را به من بده»، «یک شب به خیر تو» و «امتداد دارد» به اجرا در آمده است.

 

.

ضبط دکلمه این آلبوم در استودیو «نغمه سازان دلنشین» با صدابرداری احمد میرمعصومی و ضبط موسیقی آن در استودیو کاج سرای هنر با صدابرداری و میکس و مسترینگ اردوان طاهری و محمود گلی، انجام شده است. ضمن اینکه محمود گلی نیز نوازندگی گیتار الکتریک، نایلون و دیگر سازهای الکترونیک را بر عهده داشته است