بازگشت بازیگر زن مشهور به سینماها این بار با یک فیلم کمدی/عکس

"مریل استریپ" بازیگر مطرح سینمای هالیوود و رکوردار نامزدی در کسب جایزه اسکار بار دیگر بعد از فیلم سینمایی "پست" به عرصه سینما بازگشته است.

استریپ در آخرین تجربه حضور خود در فیلم سینمایی "پست" به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" با تام هنکس همبازی شده بود منتها این فیلم نتوانست موفقیت چندانی را برای گروه به همراه داشته باشد.

حال بار دیگر استریپ با فیلمی کمدی موزیکال با نام "مامامیا! دوباره شروع کنیم" به عرصه هالیوود بازگشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم سینمایی "مامامیا ساخته 2008 است.

فیلم مامامیا! روایتگر داستان دختری به‌نام سوفی است که مادرش (دونا) که صاحب هتلی در یک جزیره است، برای چندین سال هویت پدر واقعی‌اش را از او پنهان کرده است. اما دختر تصمیم می‌گیرد پیش از ازدواج، پدرش را پیدا کند. در نسخه دوم این فیلم به داستان هایی در زمان تولدش پی می برد که برایش ناشناخته است.

بازگشت رکوردداران جایزه اسکار به هالیوود/مریل استریپ به سینما می‌آید

علاوه بر "مریل استریپ" بازیگرانی همچون آماندا سایفرد، لیلی جیمز، کریستین برنسکی، جولی والترز، پیرس برازنان، جرمی ایروین، کالین فرث، هیو اسکینر، استلان اسکارشگورد، دومینیک کوپر و اندی گارسیا در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.