فیلم جدید بازیگر معروف بدون اعلام دلیل از برنامه اکران خارج شد

در حالی که فیلم «شهر دروغ‌ها» قرار بود ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) در آمریکای شمالی روی پرده برود، این فیلم از برنامه نمایش برداشته شده و تاریخ جدیدی برای نمایش آن در نظرگرفته نشده است.

به گفته منبعی که با فیلم در ارتباط است، نمایش فیلمی با بازی جانی دپ در نقش اصلی آن موضوع چالش برانگیزی است زیرا ماه پیش گرگ بروکس مدیر لوکیشن فیلم، دادخواستی علیه جانی دپ به دادگاه فرستاد که مورد شکایت آن به آوریل ۲۰۱۷ بازمی‌گشت.

این تریلر بر اساس حوادث واقعی ساخته شده است و داستان قتل توپاک شکور رپر مشهور و کریستوفر والاس ملقب به بیگی را روایت می‌کند که به فاصله ۶ ماه از هم رخ داد.

شخصیت دپ مامور پلیس نیویورک با نام راسل پول است که سال‌ها تلاش کرد تا راز این جنایت‌ها را کشف کند. در این فیلم فارست ویتاکر در نقش جکسون بازی کرده که گزارشگر روزنامه و در جستجوی پاسخ است.

این دو در روند کار کردن با هم از فسادها و دروغ‌های زیادی پرده برمی دارند.

این فیلم قرار بود در زمانی که می‌توانست چهل و ششمین سالگرد تولد بیگی باشد نمایش داده شود. او ۹ مارس ۱۹۹۷ توسط یک قاتل ناشناخته در لس‌آنجلس کشته شد.

«شهر دروغ‌ها» را برد فورمن بر مبنای فیلمنامه کریستین کونتراس و با اقتباس از رمانی نوشته رندال سالیوان ساخته است.  

این کتاب که سال ۲۰۰۲  منتشر شد به نوعی ادعا کرده رپر با نفوذی به نام سوج نایت در هر دو قتل دست داشته و پلیس لس‎آنجلس هم در این قضیه همدست او بوده است.