آخرین اخبار از تولیدات شبکه نسیم

محمد احسانی مدیر شبکه تلویزیونی نسیم، درباره برنامه‌های جدید شبکه نسیم گفت: ما در این شبکه موج اول برنامه‌ها را همزمان با شروع فصل تابستان آغاز کردیم که تا ماه محرم ادامه دارد. پس از آن با شروع ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) رنگ و بوی برنامه‌ها تغییر خواهد کرد و بعد از آن با آغاز ماه ربیع الاول، فصل دوم برنامه‌های شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به اینکه شبکه نسیم جزو شبکه‌های اصلی در ایام محرم به شمار نمی‌رود، اظهار کرد: نوع و تعداد ویژه برنامه‌های مناسبتی شبکه نسیم در ایام محرم و صفر به میزان دیگر شبکه‌های سیما نیست؛ اما چند ویژه برنامه تلویزیونی مانند «هوش برتر»، «هزار داستان» و «کتاب باز» را خواهیم داشت. همچنین امسال نیز برنامه «چهل تیکه» را به فراخور ایام محرم و صفر روی آنتن خواهیم برد.

احسانی با تاکید بر اینکه هر شبکه رسالت خاص خود را دارد، بیان کرد: شبکه نسیم با توجه به تعریف نشاط و سرگرمی که دارد، طرح‌های زیادی از برنامه‌های ورزشی به آن پیشنهاد می‌شود؛ اما باید بیان کنم که ما نمی‌خواهیم به شکل تخصصی وارد تولید و پخش برنامه‌های ورزشی شویم. اگر اعتبارات مالی به ما اجازه بدهد، بعد از ماه صفر برنامه‌ای جدید خواهیم داشت.