تازه ترین خبرها از آلبوم جدید خواننده مشهور پاپ

حجت اشرف زاده خواننده تلفیقی پاپ - سنتی کشورمان در سال 97 دو تیتراژ تلویزیونی خوانده است. قطعه «مه دخت» که تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه یک سیما بود و قطعه «بی خبر از تو» که تیتراژ پایانی برنامه «شبی با عبدی» است که آخر هفته ها از شبکه نسیم به روی آنتن تلویزیون می رود. پیش از این نام اشرف زاده با قطعه «ماه و ماهی» بر سر زبان ها افتاد.

قطعه ای که بارها در فضای مجازی بازنشر شد و محبوبیت فراوانی پیدا کرد. حالا با این خواننده جوان در خصوص آخرین فعالیت هایش گفتگویی کردیم.

اشرف زاده در خصوص آخرین فعالیت هایش در حوزه موسیقی گفت: این روزها مشغول تولید تک آهنگ و جمع کردن یک آلبوم هستم. تلاش می‌کنم اثری تولید کنم تا مورد توجه مخاطبانم قرار بگیرد. فکر می کنم آلبوم جدیدم برای بعد از ایام محرم و صفر آماده شود.

وی  در خصوص قطعه ای که برای شهید حججی خواند، اظهار کرد: «آخرین نگاه» به سفارش شخص یا ارگانی ساخته نشد و آن را کاملاً دلی خواندم. مجدد در سالروز شهادت این شهید بزرگوار، این قطعه بازنشر شد که البته من و تهیه کننده ام این کار را نکردیم. ظاهراً خود خبرگزاری‌ها و سایت های موسیقی تصمیم گرفتند که «آخرین نگاه» را دوباره منتشر کنند.

خواننده قطعه «شال» در خصوص برگزاری کنسرت پیش از محرم و صفر بیان کرد: من کلاً کم روی استیج می روم؛ چراکه اعتقاد دارم، باید هر کنسرتی با انگیزه و حرفی جدید برگزار شود. با مدیر برنامه هایم صدرالدین حسین خانی به این نتیجه رسیدیم که تا بعد از محرم و صفر به روی صحنه نروم و بعد از آن تور کنسرت هایم آغاز می شود.

اشرف زاده در پایان به طرفدارانش وعده ای داد و گفت: به زودی و پیش از آغاز محرم و صفر، تک آهنگی را منتشر می کنم که امیدوارم مورد توجه طرفدارانم و هنر دوستان قرار بگیرد.